سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

شرور معروف به "داریوش"دستگیرشد

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان از دستگيري يک اراذل و اوباش معروف به "داريوش" که 3 ماه تحت تعقيب مراجع قضايي و انتظامي بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، خبرنگار گروه سرهنگ عبدالعلي روانبخش افزود: ماموران انتظامي پايگاه امنيت عمومي اين فرماندهي صبح امروز يکي از اراذل و اوباش کرمان معروف به "داريوش" را که به اتهام شرارت، باج گيري، زمين خواري، فروش مشروبات الكلي و ايجاد مزاحمت براي نواميس سه ماه تحت تعقيب مراجع قضايي بود را در آخرين مخفيگاهش زمين گير کردند.

سرهنگ روانبخش افزود: ماموران امنيت عمومي پليس كرمان پس از انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي به صورت شبانه روزي مخفيگاه متهم را شناسايي و زير نظر گرفتند و در يک اقدام ضربتي وارد منزل متهم شدند.

وي با اشاره به دستگيري اين فرد گفت: ماموران انتظامي در مخفيگاه اين شرور تعدادي سلاح سرد را كشف و براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي کردند.

سرهنگ روانبخش خاطرنشان كرد: پليس به پشتوانه حمايت هاي دستگاه قضايي با افرادي كه بخواهند به نظم و آرامش و امنيت شهروندان خدشه وار كنند قاطعانه برخورد مي كند .

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.