سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان زنجان؛

توجه به اخطارهاي قبل از حوادث رانندگي، زندگي افراد را نجات مي دهد

معاون هماهنگ كننده فرمانده انتظامي استان با اشاره به نقش مهم عامل انساني در پيشگيري از تصادفات گفت : توجه به اخطارهاي قبل از حوادث رانندگي، زندگي افراد را نجات مي دهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ جعفر كردلو در بازديد از پليس راه استان زنجان باقدر داني از زحمات شبانه روزي كاركنان در برقراري نظم و امنيت در جاده ها گفت : امروزه تعداد تصادفات است.

وي با اشاره به كاهش تلفات جاده اي افزود :اگر چه در سال‌هاي اخير بطور مبتكرانه براي مبارزه و اجتناب از تصادف اقداماتي انجام شده است ، اما هنوز شاهد تصادفات مكرر و دلخراش در جاده ها هستيم.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان مهمترين نكته براي جلوگيري از وقوع تصافات را رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي و پرهيز از ارتكاب تخلفات رانندگي بيان و خاطر نشان كرد :بيشتر تصادفات به دليل عدم دقت در رانندگي اتفاق مي‌افتد، گاهي اوقات تصادفات به دليل آشفتگي ، بي نظمي و عدم شكيبايي رانندگان اتفاق مي افتد.

اين مقام مسئول ، از مصاديق رعايت قوانين و مقررات رانندگي را بستن كمربند ايمني بيان و اظهار کرد : اگر چه بستن كمربند ايمني در ابتدا براي بعضي از افراد آزار دهنده است اما نقش بسيار مهم و حياتي در كاهش تصادفات جاده‌اي، بويژه كاهش تلفات انساني ايفا مي كند.

سرهنگ كردلو اضافه کرد : خيلي وقت ها حادثه رانندگي چند لحظه قبل از وقوع اخطار مي دهد در همين لحظه ها است كه عكس العمل صحيح مي تواند زندگي افراد را نجات داد .

اين مقام انتظامي تاكيد كرد : تصادفات بدون هيچ اخطاري قبلي اتفاق مي افتد اما خيلي وقت ها حادثه چند لحظه قبل از وقوع اخطار مي دهد در همين لحظه ها است كه عكس العمل صحيح مي تواند زندگي افراد را نجات داد كه مي توان به بارندگي، لغزنده بودن جاده ، سرعت زياد ، هواي مه الود و ... اشاره كرد


انتهای پیام/ن


برچسب ها: حوادث ، رانندگی ، زندگی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.