سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی، ضرورت توسعه

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی همدان گفت:صندوق حمایت از توسعه کشاورزی به عنوان یک نمونه موفق و حاصل تعامل سازنده دولت و تشکل های بخش کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین رستمی گفت: به منظور توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و کمک به رفع نیازهای فعالان بخش، براساس ماده 12 قانون تشکیل وزارت جهاد کشاورزی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی تشکیل شده است.


وی ادامه داد: در این صندوق ها قسمتی از سرمایه متعلق به دولت و بیش از نصف آن متعلق به بخش کشاورزی است، در تاسیس و اداره صندوق هر دو بخش نیز مشارکت دارند.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی همدان افزود: تشکل های بخش کشاورزی از خدمات صندوق رضایت دارند و از فایده های آن استفاده می کنند واز سوی دیگر دولت هم از طریق سهام خود نظارت هایی لازم را دارد و اعمال سیاست می کند.

وی گفت: سرمایه گذاری دولت در این صندوق ها برای همیشه قابل استفاده بوده و یکبار مصرف نیست وبا این روش از ظرفیت ها و توانمندی های بخش خصوصی به منظور حمایت از تولید بهره می برد و رضایتمندی در این روش حاکم است.

رستمی بیان کرد: دولت تاکنون به دلیل محدودیت های مالی موفق به انجام کامل وظایف قانونی خود در قبال این صندوق نشده است در صورت رفع این مشکل تشکل ها آمادگی کامل دارند که متقابلا با مشارکت خود صندوق را تقویت وتوسعه دهند .

وی افزود: در حال حاضر صندوق می تواند متناسب با سرمایه خود به مبلغ 18 میلیارد تومان اثر گذار باشد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خاطرنشان کرد: طبیعی است که اثرگذاری محسوس در تولیدات کشاورزی استان با ارزش بیش از 6هزار و300 میلیارد تومان با وزنی بیش از 5میلیون تن حمایت بیش از این را می طلبد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.