همایش ارایه یافته های پژوهشی و هم اندیشی دبیران شورای پژوهش و فناوری ادرات کل ورزش و جوانان منطقه 3 کشور در همدان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرپرست مرکز مطالعات وپژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در این همایش با بیان اینکه درهر استان شورای پژوهش و فناوری با هدف آشنایی ورزشکاران فعالانه تشکیل می شود گفت : یافته های پژوهشی این شورا ها در مناطق شش گانه کشوری مطرح می شود .


 دکتر فضلی با اشاره به اینکه امروز در این همایش طرح های پژوهشی منطقه 3 کشوری ارایه می شود افزود : دبیران و کارشناسان شورای پژوهش و فناوری استان های کردستان ، لرستان ،کرمانشاه و ایلام به میزبانی همدان یافته های پژوهشی خود را باهم به اشتراک می گذارند.

او با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات این همایش دوپینگ و استفاده از مکمل های ورزش است تاکید کرد : محققان و پژوهشگران یافته های خود را با ورزشکاران در میان می گذارند و آنان را با آسیب ها و مشکلات استفاده ازمکمل های غیر مجاز و دوپینگ آشنا می کنند.

 سرپرست مرکز مطالعات وپژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه علایق امروزه جوانان ورزش قهرمانی است بیان کرد : امروزه تمایل جوانان به ورزش قهرمانی برای رسیدن به شغل و درآمد و شهرت است اما در این راه خطراتی وجود دارد که یکی از اولویت های مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی آگاهی بخشی به جوانان است.

دکتر فضلی با بیان اینکه باشگاه های ورزشی در سطح کشور بیشترین میزان مصرف را در مکمل های غذایی دارند ادامه داد : ارایه راهکارهای آموزشی و پزشکی برای این گروه ورزشی از اهداف دیگر همایش است.

او تصریح کرد : نتایج این همایش های منطقه ای درسال آینده و در قالب یک همایش سراسری ارایه می شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.