سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاشیه‌های نشست رئیس مجلس با بازماندگان از مجلس دهم؛

اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور "جلالی" در لیست اصلاح‌طلبان

جمعی از نمایندگان رد صلاحیت شده و یا بازمانده از انتخابات مجلس دهم امروز با علی لاریجانی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛صبح امروز جلسه ای با حضور علی لاریجانی و نمایندگان رد صلاحیت شده و بازمانده از انتخابات در تالار آئینه مجلس برگزار شد. 

یک منبع آگاه در رابطه با جلسه مذکور به خبرنگار مجلس باشگاه خبرنگاران گفت: در این جلسه رئیس مجلس شنونده صحبت هایی گلایه آمیز برخی از نامزدهای رد صلاحیت و بازمانده دهمین دوره انتخابات مجلس بوده است.

وی ادامه داد:  البته رئیس مجلس شورای اسلامی در این جلسه به نمایندگان رد صلاحیت شده و کسانی که نتوانستند آراء مورد نیاز را به دست آورند، قول داد که از تجربیاتشان استفاده شود و با دولت رایزنی کند تا این افراد در بخش های مختلف به کار گرفته شوند.

این منبع آگاه که قصد نداشت نامش فاش شود، ادامه داد: در این جلسه، منصور حقیقت‌پور، عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان و تعدادی از نمایندگان نسبت به حضور کاظم جلالی رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان در فهرست اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات اعتراض و انتقاد کرد که علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اعتراض آنها اعلام کرد این فهرست، فهرست اصلاح طلبان نبوده است؛ بلکه فهرست ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون بود که کاظم جلالی نیز از جبهه اعتدالیون وارد این فهرست شده است.

 انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، انتخابات ، جلالی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.