سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

پس از مدتها انتظار پل دانش کرمان تکمیل می شود

شهردار کرمان با اشاره به این که املاک اطراف پل دانش نیز تملک شد اظهار کرد: لوپ باقی‌مانده از این پل تا 25 اسفند جاری بازگشایی می‌شود واین پل تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی بابایی  با اشاره به بازگشایی مسیر بلوار زغال‌سنگ با هماهنگی شرکت زغال‌سنگ اظهار کرد: همچنین بلواری عمود بر بلوار زغال‌سنگ احداث می شود که نقش مهمی در ترافیک شهرک مطهری دارد.

شهردار کرمان از زیرسازی بزرگ‌راه‌های رینگ شهر از مقابل دانشگاه آزاد خبر داد و افزود: این عملیات در ضلع شرقی آغاز شده، کندروها در حال اجراست و عملیات پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به تملک و تخریب‌ برخی املاک در سطح شهر تاکید کرد: در برخی محورها، یکی‌دو ملک باقی مانده بود که باز شدن کامل محورها در دستور کار قرار گرفت.

شهردار کرمان همچنین از تملک و آغاز اجرای راست‌گرد ساختمان معروف به سه‌راه شهیدان اعتباری خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین راست‌گرد بلوار حکمت و بلوار ساوه با مصوبه‌ی شورای ترافیک انجام شد.

بابایی اظهار کرد:همچنین ادامه‌ی بلوار پزشک نیز با پیگیری سازمان اموال و املاک شهرداری آزادسازی شد.

وی از بازدید اعضای شورای تامین از حاشیه شهر کرمان خبر داد و گفت: مبارزه با حاشیه‌نشینی در شهرک صنعتی به‌طور جدی در دستور کار قرار گرفته و در این محدوده دیوارهای مخروبه جمع‌آوری و دیوارهای پیش‌ساخته نصب شد

 پل دانش کرمان یکی از تقاطع های چندگانه در بزرگراه امام است که به دلیل ناتمام بودن یکی از لوپ های خود اسباب ناراحتی رانندگان را به سبب دور شدن مسیر طی شده فراهم کرده بود.

انتهای پیام /ح

برچسب ها: تکمیل ، پل ، شهرداری ، بازگشایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.