سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

جمع‌آوری 14 تن دارو در قم برای اهدا به بیماران نیازمند

مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در 8 ماه گذشته بیش از 14 تن انواع دارو در مساجد و مکان‌های مذهبی جمع‌آوری و به نیازمندان اهدا شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قم؛حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم حسینی اظهار کرد: ائمه جماعات مساجد و مسئولان هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی در 8 ماه گذشته مردم را به اهدای داروهای سالم اضافی به نیازمندان دعوت کردند که خوشبختانه در این مدت بیش از 14 تن دارو جمع‌آوری و به بیماران نیازمند اهدا شده است.

وی با بیان اینکه این حرکت مردمی انسان‌دوستانه در کشور بی‌نظیر است، گفت: این داروها پس از جمع‌آوری، به موسسه خیریه حمایت از بیماران مستمند ارسال شده و در آنجا توسط چند پزشک متخصص بررسی می‌شود تا سالم بودن داروها مورد تائید پزشکان قرار گیرد.

حسینی افزود: دو تن از این داروها به کشورهای سوریه و یمن ارسال شده و هزاران نفر از بیماران نیازمند، از داروهای اضافی خانواده‌های قمی استفاده می‌کنند.

مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم از مردم قم خواست که برای توسعه فرهنگ نوع‌دوستی و حمایت از بیماران نیازمند، داروهای اضافی سالم را به مساجد تحویل دهند تا در اسرع وقت برای نیازمندان ارسال شود.

برچسب ها: قم ، دارو ، امورمساجد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.