سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

از وصایای شهدای استان سمنان رونمایی می شود

وصایای شهدا در حال حاضر در سه استان به‌صورت مجموعه جمع‌آوری‌ شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان گفت: مجموعه وصایای شهدای استان سمنان با حضور رئیس‌جمهور در بنیاد شهید و ایثارگران رونمایی می‌شود.

 حجت‌الاسلام حسن فریدون گفت: در حال حاضر در کشور تنها در سه استان وصایای شهدا به‌صورت مجموعه جمع‌آوری‌شده که استان سمنان نیز یکی از این استان‌ها است که موفق به جمع‌آوری تعداد زیادی از وصایای شهدا شده است.

وی بابیان اینکه در دو استان دیگر تنها دو الی سه مجموعه از وصایای شهدا به‌صورت مجموعه جمع‌آوری‌شده است خاطرنشان کرد: استان سمنان تنها استانی است که بالغ‌بر 13 مجموعه از وصایای استان جمع‌آوری‌شده و این مجموعه وصایا در همایشی تحت عنوان وبلاگ نویسان جبهه مجازی در محل بنیاد شهید با حضور رئیس‌جمهور رونمایی می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان با اشاره به جمع‌آوری و تألیف کتب در زمینه ادبیات پایداری درمجموع بنیاد شهید استان سمنان گفت: تاکنون 85 عنوان کتاب درزمینه ایثار و شهادت در بنیاد شهید استان سمنان منتشرشده است.

حجت‌الاسلام فریدون به برخی برنامه‌های این اداره کل به مناسبت بزرگداشت شهدا اشاره کرد و گفت: بالغ‌بر 35 عنوان برنامه به مناسبت بزرگداشت شهدا در استان پیش‌بینی‌شده است.

وی میثاق و تجدید بیعت با شهدای استان را از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: حضور در گلزار شهدای استان سمنان و غبارروبی مزار و همچنین دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران از اهم برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان عیادت از والدین شهدا، دیدار با جامعه ایثارگران و جانبازان با حضور نماینده ولی‌فقیه، افتتاح کتابخانه الکترونیکی ایثار و شهادت در کتابخانه عمومی سمنان، افتتاح بخشی از مجتمع ایثارگران سمنان و غیره از دیگر برنامه‌های اداره بنیاد شهید و ایثارگران استان سمنان به مناسبت بزرگداشت شهدا در این استان است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.