سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوی حسینی:

رژیم صهیونیستی و آل‌سعود هردو مولود انگلیس هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: قرار دادن نام حزب‌الله به عنوان تروریست ناشی از شکست رژیم آل سعود در منطقه است.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اقدام عربستان در قرار دادن نام حزب‌الله در لیست گروه‌های تروریستی، این اقدام عربستان را ناشی از شکست شرم‌آور مثلث آمریکا، صهیونیست و آل سعود دانست.

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: وقتی این محور شرارت در منطقه شکست خورد و نتوانست علی‌رغم همه حمایت‌های خود از داعش، موفقیتی به دست بیاورد به دنبال تضعیف محور مقاومت افتاد.

نقوی‌حسینی با بیان اینکه عربستان حزب‌الله را به عنوان یک گروه تروریستی اعلام کرده تا جنایات خود را بپوشاند، اظهار داشت: داعش که دست‌پرورده آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود است تروریست‌ترین و جنایت‌کارترین گروه آدم کش در غرب آسیاست.

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه اقدامات داعش در امتداد سیاست‎های آمریکا و صهیونیست است خاطرنشان کرد: تعجبی ندارد که تمامی این گروه‌های تروریستی در یک مسیر باشند. زیرا رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی دارای منشا تولد یکسانی بوده و هر دو مولود انگلیس هستند پس طبیعی است که محور فعالیت‌ این رژیم‌ها در یک راستا باشد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.