سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

دانش آموزان کاشانی راهنمای گردشگری می شوند

طرح همیار گردشگر در نوروز 95 در شهرستان کاشان اجرا می شود .

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: دانش آموزان علاقه مند به تاریخ، دارای روابط عمومی بالا و اعتماد به نفس کافی که توسط گروه کارشناسی ازمدارس مقطع ابتدایی انتخاب شدندوآموزش‌های لازم راطی دوگذراندندبه عنوان همیارگردشگردراماکن تاریخی کاشان فعالیت خواهندکرد.

مهدی فخره ‌ای با اشاره به صدور کارت ویژه این گروه مشخص شده در ایام عید با لباس متحدالشکل در بناهای تاریخی وابسته به شهرداری کاشان افزود:این همیاران گردشگ به عنوان الگوی مناسبی برای دیگر کودکان هم سن و سال خود که از اقصی نقاط کشور به کاشان سفر می کنند باعث ارتقای سطح فرهنگی جامعه می‌شوند.

به‌گفته‌وی، این طرح به پیشنهاد خانه فرهنگ کودک و با همکاری شهرداری کاشان، سازمان فرهنگی ورزشی و اداره آموزش و پرورش کاشان در ایام نوروز اجرا می شود.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، با تاکید بر اینکه دانش آموزان همیار گردشگر می تواند علاوه بر یاری گردشگران یک راهنمای آگاه از تاریخچه شهر خود برای خانواده و دیگر دانش آموزان هم سن و سال خود باشد گفت: طرح همیار گردشگر به آموزش کودکان در راستای شناخت فرهنگ، تاریخ و تمدن ایران به ویژه کاشان می پردازد.


انتهای پیام/ ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.