سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين؛

بازدید استاندار از فرودگاه جهاد کشاورزی

استاندار از شرکت هواپیمایی خدمات ويژه جهاد کشاورزی بازديد كرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان؛فریدون همتی دراين بازدید گفت: این فرودگاه از ظرفیت ها و قابلیت های خوبی برخوردار است که باید در جهت توسعه و گسترش محدوه خدمات آن تصمیمات اساسی اتخاذ کرد.

وی افزود:شرکت خدمات ویژه علاوه بر فعالیت و ارائه خدمت به حوزه کشاورزی،منابع طبیعی و محیط زیست باید در بخش مسافربری و راه اندازی هواپیماهای کوچک و خانوادگی با هدف تفریح و جذب گردشگر برنامه ریزی و فعالیت کند.

استاندار با تاکید بر برنامه ریزی پروازهای تفریحی آخر هفته برای خانوده ها در این فرودگاه اضافه كرد:  با توسعه طول باند این فرودگاه می توان از این فضا و ظرفیت در جهت صادرات محصولات و کالاهای استان به کشورهای همجوار استفاده کرد.

طمراسی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی خدمات ویژه  با ارائه گزارشی از فرودگاه بیان داشت: این فرودگاه در حال حاضر دارای 27 فروند هواپیما است  که در حوزه های کشاورزی،منابع طبیعی و محیط زیست فعالیت می کند.

وی افزود:  گشت هوایی جنگل،اطفای حریق، محلول پاشی هوایی جنگل ها،سم پاشی مزارع،کود پاشی و بذر پاشی از جمله اقدامات و خدماتی است که توسط این فرودگاه به بهره برداران ارائه می شود.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی خدمات ویژه  تصریح کرد: با شرکت های خدمات هواپیمایی رایزنی و مذاکراتی به منظور راه اندازی خط پرواز هواپیماهای کوچک و خانوادگی با هدف تفریح و گردشگری انجام شده که امیدواریم در آینده نزدیک به نتیجه برسد.
انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ق
۱۸:۲۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
فرودگاه قزوین بعدازسالها انتظارکی راه اندازی می شود؟
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
سلام جناب آقای استاندار فرودگاه قزوین کی مسافربری خواهدشد؟