سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان رضوی یکی از امن ترین مرزهای کشور

استاندار خراسان رضوی گفت : علی رغم حضور نیروهای چند ملیتی و بیگانه در کشورهای همسایه، خراسان رضوی یکی از امن ترین مرزهای کشور را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی رضا رشیدیان در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان و همجواری با مرز افزود : با حضور موثر و مقتدرانه نیروهای مرزبانی شمال شرق مسیر قاچاق به جنوبی ترین نقاط مرزی تغییر یافته است.

وی با تاکید بر لزوم ارتقا امنیت در مرزهای استان گفت: حفظ و حراست از مرزها در این خطه به دلیل وجود بارگاه منور رضوی و تردد تعداد قابل توجهی از زائران داخلی و خارجی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

استاندار خراسان رضوی امنیت را زیربنای توسعه دانست و تاکید کرد: به مدد مسئولیت پذیری این نیروها مردم استان در آرامش کامل به سر می برند و همچنین افزایش تعاملات با کشورهای همسایه مرهون این مهم است.

رشیدیان ابراز امیدواری کرد: با تحول در فرمانده مرزبانی استان زمینه ارائه خدمت مطلوبتر به زائران و مجاوران حریم قدسی حضرت رضا(ع) فراهم شود.

در پایان این مراسم که فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور حضور داشت از تلاش های سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد کاظم تقوی قدردانی و سردار سرتیپ دوم پاسدار ماشالله جانثار به عنوان فرماندهی مرزبانی استان منصوب شد.

انتهای پیام//س

برچسب ها: خراسان ، مرز ، امن ، استاندار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.