سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ویژه عکاسان و خبرنگاران برای نمایش «این جا جای تو نیست»

نمایش «این جا جای تو نیست» با طراحی و کارگردانی افسانه میر باقری روز شنبه 15 اسفند میزبان عکاسان و خبرنگاران تئاتر می شود.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش "این جا جای تو نیست!" با طراحی و کارگردانی افسانه میرباقری است که مورد استقبال عموم قرار گرفته  و روز شنبه 15 اسفند اجرای ویژه عکاسان و خبرنگاران خواهد داشت. 

نمایش" این جا جای تو نیست!" با طراحی و کارگردانی افسانه میر باقری و دراماتوژی مهناز خطیبی یکشنبه  9 اسفند با حضور نادر مشایخی افتتاح شد و تا 21 اسفند به اجراهای خود ادامه می دهد.

افسانه میر باقری در خصوص داستان نمایش می گوید: در جهانی که روزمرگی آدم ها را احاطه کرده است برای یک لحظه می ایستیم و از خود می پرسیم اینجا جای منه؟ نمیدونم... شاید...

سامان ارسطو، مهناز خطیبی، ندا خلیق، آزاده اکبری، علی خونساری، مریم باقری، سهیل پناهی، رها آرشید در این نمایش ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: مشاور هنری: نادر مشایخی، موسیقی: پویا اسدیان، طراح لباس: پروانه حسینی، دستیار کارگردان: رها بیگی، فهیمه گردان، نادیا باوند، طراح پوستر و بروشور: سحر فرج زاده اهری، روابط عمومی: سعید حبیب زاده و احسان رستمی ، مشاور رسانه ایی: سحر صنیعی.

نمایش این جا جای تو نیست از 9 الی 21 اسفند در تماشاخانه فانوس واقع در میدان هفت تیر، جنب مجتمع یاس، کوچه آذری پلاک 25 هر شب ساعت 19 به روی صحنه می رود.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.