انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
کار معلم در درجه اول تدریس است برای بهبود کیفیت کارش باید از نتیجه پژوهش پژوهشگران بهره ببرد اما صحیح نیست که بهبود وضعیت معیشتی معلم را در گرو کاری قرار دهند که جزو وظایف الزامی اش نیست وتا بحال دوره ای هم در این مورد به معلمین نداده اند در کشورهای پیشرفته پژوهشگری یک رشته تحصیلی است و پژوهشگری خود یک شغل است
پژوهشگری خود یک شغل است معلمی هم برای خودش شغل است نمی توان انتظار داشت معلم الزاما پژوهشگر هم باشد یک معلم خوب باید زیاد مطالعه کند و از یافته های پژوهشگران در حوزه اموزش و پرورش در بهبود کارش بهره ببرد ولی اگر معلمی خودش علاقه به پژوهش داشته باشد وظیفه مسئولان است که امکانات مالی در اختیارش بگذارند و امتیازاتی برایش منظور نماند مثلا امتیازی برای معلم نمونه شدن یا گرفتن تشویقی از وزیر و....
رتبه بندی برای کلیه فرهنگیان ایجاد شد به جز نیروهای خدمتگزاروسرایدارلطفارسیدگی کنید