سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

تولد نوزاد عجول در آمبولانس

نوزاد کامفیروزی در مسیر کامفیروز مرودشت، در آمبولانس، متولد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان منطقه کامفیروز، گفت: طی تماس تلفنی مادر باردار به بهورز خانه بهداشت "خانیمن"، بهورز به منزل مادر باردار مراجعه کرد.
دکتر محسن داودی افزود: با مشاهده نشانه های زایمان؛ مادر باردار به درمانگاه شبانه روزی خانیمن ارجاع داده شد و از سوی پزشک و مامای منطقه، مورد معاینه قرار گرفت.
او ادامه داد: با توجه به حال عمومی مادر باردار 37 ساله، با هماهنگی مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵، به همراه مامای منطقه و مسئول واحد سلامت مادران شبکه، به بیمارستان مرودشت، انتقال داده شد.
دکتر داودی اضافه کرد: با توجه به شرایط مادر باردار، در مسیر کامفیروز مرودشت، با کمک مسئول واحد سلامت مادران شبکه بهداشت و مامای منطقه، قبل از رسیدن به بیمارستان، زایمان این مادر در آمبولانس انجام شد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان منطقه کامفیروز، گفت: مادر به همراه نوزاد دختر، در شرایطی مطلوب، به بیمارستان، منتقل شد و حال آنها رضایت بخش است.
مسئول واحد سلامت مادران شبکه بهداشت و درمان کامفیروز هم یادآور شد: طی یکسال گذشته، این سومین مأموریت تولد نوزاد در آمبولانس حین انتقال مادر باردار است که دو مورد قبل هم موفقیت آمیز بوده است.  
انتهای پیام/ن
برچسب ها: تولد ، نوزاد ، عجول ، آمبولانس ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.