سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 95 در استان زنجان

با عنایت به ابلاغ آیین نامه طرح نظارتی از سوی ریاست عالی سازمان،این طرح در استان زنجان طی دو مرحله برگزار می گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان؛مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت :مرحله اول این طرح از مورخ 16 اسفندماه لغایت 29 اسفند ماه 1394 و مرحله دوم از مورخ 1 فروردین ماه 95 لغایت 14 فروردین ماه در استان زنجان اجرایی می گردد.

ممیزی افزود: این طرح با نظارت مستقیم مدیر کل تعزیرات حکومتی استان و در قالب گشت های مشترک سیار با حضور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی استان برگزار و پرونده های وارده بخصوص تخلفات گرانفروشی و بهداشتی خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد:همچنین در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به همشهریان و مسافرین محترم،کشیک های ویژه در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل نیز در اداره کل و ادارات تابعه مستقر بوده و آماده دریافت شکایات مردمی بصورت حضوری می باشد.

این مقام مسئول با اشاره به مهمترین اهداف این طرح همکاری وِِِیژه با ارگانهای-تمرکز توان عملیاتی ادارات کل اجرایی سازمان در حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ایام پایانی سال و ایام تعطیلات نوروزي،حضور مؤثر در امر مبارزه با تخلفات، خصوصاً گران فروشی جهت برخورد قانونی با عوامل اخلال در نظم بازاراز جمله اهداف این طرح عنوان کرد.

ممیزی اعلام کرد:یکی از مهمترین جنبه های اجرای این طرح،اطلاع رسانی از اقدامات انجام گرفته به همشهریان می باشد که این امر در فواصل زمانی متنوع،از طریق صدا و سیما و خبرگزاریهای سطح استان انجام می پذیرد.

وی در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح می بایست ادارات کل استانی قبل از شروع طرح،با شرکت در جلسات ستاد تنظیم بازار، ستاد هماهنگی خدمات سفر نسبت به انجام هماهنگیهاي لازم اقدام نمایند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان با بیان اینکه قبل از اجراي طرح می بایست تفاهمنامه همکاري با دستگاه هاي ذيربط منعقد شود گفت تعزیرات حکومتی استان زنجان نسبت به این مهم،اقدامات لازم را در سال 94 پیش بینی و اجراکرده است.

ممیزی گفت:بطوریکه تعداد دو تفاهم نامه همکاری با اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی و اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان منعقد و درخصوص مسائل منعقده،بصورت مستمر فعالیت های مشترکی انجام می گیرد.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: اجرا ، طرح ، نظارتی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.