سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسداشت شهدای مدافع حرم و نمایش «بادیگارد» در جشن یک سالگی افق

شبکه تلویزیونی افق در مراسم اولین سالگرد افتتاح این شبکه، ادای دینی به شهدای مدافع حرم می‌کند.

پیام ابراهیم‌پور تهیه‌کننده ویژه برنامه سالگرد افتتاح شبکه افق در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از برگزاری مراسم یک سالگی این شبکه تلویزیونی گفت: شبکه افق روز چهارشنبه به مناسبت سالگرد افتتاح این رسانه، مراسم جشن اولین سال افتتاح برگزار می‌شود. در اجرای ویژه برنامه سالگرد افتتاح شبکه از حامیان معنوی، فکری و خانواده‌ی بزرگ افق که جزو مخاطبان ما هستند، تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

تهیه کننده برنامه «روز از نو» تصریح کرد: همچنین در این مراسم پاسداشتی از شهدای مدافع حرم را با حال و هوای روحانی مدنظر داریم.
 
ابراهیم‌پور با اشاره به حضور مدیران رسانه‌ی ملی گفت: سالگرد شبکه تلویزیونی افق با حضور مدیران رسانه ملی بخصوص، اهالی خانواده‌ی بزرگ این شبکه و همچنین معاونت سیما و دیگر عزیزان مسئول برپا می‌شود.
 
وی در خصوص بخش‌های مختلف سالگرد افتتاح شبکه تلویزیونی افق اظهار داشت: اجرای سرود، نمایش، فیلم‌های کوتاه، مستندات برتر و همچنین پخش گلچینی از برنامه‌های برتر این شبکه تلویزیونی از جمله رویدادهایی است که در مراسم اولین سالگرد افق در جدول پخش قرار دارد.
 
ابراهیم‌پور با اشاره به اجرای 6 مجری در بخش مراسم اولین سالگرد شبکه افق گفت: 5 نفر از افرادی که از مجریان آموزش دیده شده در شبکه افق هستند و با برنامه‌های این شبکه پا به تلویزیون گذاشتند، اجرای این مراسم را برعهده می‌گیرند.
 
تهیه‌کننده «شب‌های روشن» افزود: همچنین مراسم سالگرد افتتاح این شبکه با حضور یک مجری اصلی که هنوز مشخص نشده است، بعد از نماز مغرب و عشاء شروع و پس از اکران فیلم سینمایی «بادیگارد» به پایان می‌رسد.
 
ابراهیم‌پور خاطرنشان کرد: در کنار اجرای سرود، نمایش و دیگر برنامه‌های متنوع، دو اجرای زنده از خوانندگان مطرح کشورمان را مدنظر گرفته‌ایم.
 
وی در خصوص ساختاری جدید در برگزاری مراسم‌های رسانه‌ی ملی توضیح داد: این ویژه برنامه با ساختاری جدید در اجرا و فرم، از معدود مراسم‌هایی است که به طور مستقیم سخنرانی و کارشناس ندارد، مگر افرادی که برای اهدای جوایز به روی صحنه حضور پیدا می‌کنند.
 
ابراهیم‌پور تصریح کرد: مراسم اولین سالگرد افتتاح شبکه تلویزیونی افق، پس از نماز مغرب و عشاء، تا ساعت 21 برگزار می‌شود و همچنین از ساعت 22 تا 24 شب فیلم‌ سینمایی «بادیگارد» به نمایش درمی‌آید.
 
تهیه‌کننده و کارگردان مراسم سالگرد افتتاح شبکه افق در پایان به ساخت سری دوم برنامه تلویزیونی «نقطه‌های برجسته» اشاره کرد و گفت: سری دوم «نقطه‌های برجسته» پس از نگاه ویژه به معلولین، این‌بار با رویکرد معلولین و بیماران صعب‌العلاج تولید می‌شود و همچنین در سری جدید در فضایی استودیویی برنامه با حضور مخاطبان تهیه و تولید می‌شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.