جشن یک سالگی شبکه افق پس از انتخابات برگزار می‌شود

مدیر گروه تلویزیونی شبکه افق، پس از روزهای برگزاری انتخابات جشن یک سالگی خود را برگزار می‌کند.

محسن ناجی مدیر گروه تلویزیونی شبکه افق در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ویژه برنامه سالگرد افتتاح این شبکه تلویزیونی گفت: ما به مناسبت سالگرد افتتاح شبکه تلویزیونی افق 12 اسفند ماه با تجلیل از منتقدین و مخاطبان ویژه برنامه‌ای را به همین مناسبت برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این ویژه برنامه گزارشی از عملکرد شبکه افق، برنامه‌های تلویزیونی و تجلیل از حامیان معنوی این کانال تلویزیونی را ارائه می‌دهیم.

ناجی در خصوص بخش‌های دیگری از ویژه برنامه سالگرد شبکه تلویزیونی افق بیان کرد: بسیاری از برنامه‌های دیگری را مد نظر خود داریم که همچنان در حال تدارک و گفتگو هستیم و با همکاری بینندگان بخشی را در نظر گرفته‌ایم که خود مخاطبان با گرفتن فیلم‌های غیرحرفه‌ای درباره عملکرد شبکه افق صحبت کنند.

مدیر گروه تلویزیونی شبکه افق با بیان مکان برگزاری این ویژه برنامه اظهار داشت: ویژه برنامه سالگرد افتتاح شبکه تلویزیونی افق، در سالن همایش‌های موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود و در روز جمعه 14 اسفند ماه در قالب یک برنامه دو ساعته به بهانه تجلیل از مخاطبان به روی آنتن سیما می‌رود.

ناجی پیرامون معیارهای انتخاب برنامه‌های برتر عنوان کرد: شاخصه‌ پر بیننده‌ترین برنامه از نگاه مخاطبان و جذب بیشتر مخاطب، جزو دستاورد برنامه‌هایی است که مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

وی در خصوص ساختار و ارسال فیلم‌های کوتاه ساخته مخاطبان توضیح داد: مخاطبان می‌توانند فیلم‌های غیرحرفه‌ای خود را با محتوای نظراتشان درباره عملکرد شبکه افق عنوان کنند.

مدیر گروه تلویزیونی شبکه افق در پایان تصریح کرد: شبکه تلویزیونی افق در روز 8 اسفند ماه افتتاح شده است، اما امسال به مناسبت دهمین دوره انتخابات مجلس جشن سالگرد آن به روز چهارشنبه 12 اسفند ماه موکول شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار