سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برگزاری ششمین یادواره ملی شهدای تخریب چی در خوزستان

ششمین یادواره ملی شهدای تخریب چی با حضور جمعی از فرماندهان سپاه، رزمندگان و جانبازان تخریب چی دوران دفاع مقدس در خوزستان برگزارمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛جانشین سپاه ولیعصر( عج ) خوزستان گفت: این یادواره در روزهای 13 و 14 اسفند کنگره ملی یادواره شهدای تخریبچی با محوریت شهید علیرضا خیاط ویس به میزبانی خوزستان و در اهواز برگزار می شود.

سرهنگ عبدالناصر ندایعلی افزود: در این یادواره بیش از دو هزار نفر رزمندگان، جانبازان، خانواده های شهدای تخریب چی و سرداران سپاه از استان های مختلف حضور خواهند داشت.

وی گفت: هشت سال دوران دفاع مقدس برگ برگش حماسه هایی است که تعدادی از جوانان این مرز و بوم آن را ورق زدند .

جانشین سپاه ولیعصر( عج ) خوزستان افزود: در دوران دفاع مقدس تخصص ها و رشته هایی بود که نقش موثر و مستقیمی در آن دوران داشت .

سرهنگ ندایعلی گفت: خوزستان در دوران دفاع مقدس 200 شهید تخریب چی و در دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه 11 شهید تخریب چی را تقدیم اسلام کرد .

وی افزود: در سطح کشور در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) سه هزار و 500 شهید تخریب چی تقدیم اسلام و انقلاب شده اند .

ششمین یادواره ملی شهدای تخریبچی کشور روزهای پنجشنبه و جمعه 13 و 14 اسفند در پادگان شهید مسعودیان و سرسرای امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، برگزاری ، یادواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.