مطابق این آیین‌نامه، قرارگاه هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور دانشجویی با مشارکت همه دانشگاه‌ها در استان تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛جانشین فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان گفت: با الهام از تدابیر مقام معظم رهبری به پیشنهاد شورای فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌ها و قرارگاه راهیان نور شهید علم‌الهدی، آیین‌نامه اجرایی اردوهای راهیان نور دانشجویی در شورای سیاست‌گذاری اردوهای راهیان نور مطرح و تصویب شد.

محمدحسین شادمانفر افزود: پیرو این آیین‌نامه قرارگاه هماهنگی و پشتیبانی از اردوهای راهیان نور دانشجویی در استان‌ها و به تبع آن در خوزستان تشکیل شد.

وی گفت: برنامه‌ریزی و هماهنگی برای برگزاری هر چه بهتر اردوهای راهیان نور دانشجویی، هماهنگی برای عضویت دستگاه‌ها، مشارکت دانشجویان در امر برگزاری و کیفی‌سازی اردوها از جمله مأموریت‌های این قرارگاه است.

جانشین فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان تحکیم هویت دینی و تقویت روحیه استکبارستیزی را از اهداف مدنظر در اردوهای راهیان نور عنوان کرد و افزود: به دنبال گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان و معرفی شهدا به‌عنوان الگوی ماندگاری هستیم.

شادمانفر گفت: امسال هشت هزار و 900 نفر در استان توسط قرارگاه پشتیبانی و هماهنگی اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.