سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

پیروزی لیست "امید" متأثر از رفتار اصلاح‌طلبان و عملکرد اصولگرایان است

کاندیدای لیست اصلاح‌طلبان گفت: پیروزی لیست امید متأثر از رفتار اصلاح‌طلبان و عملکرد اصولگرایان است.

غلامرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پیروزی لیست امید در شهر تهران را متاثر از رفتار اصلاح‌طلبان و عملکرد اصولگرایان دانست و اظهار داشت: اصلاح‌طلبان فرآیندی را برای رسیدن به ائتلاف فراگیر طی کرده‌اند که امیدوار هستیم تداوم داشته باشد.

نماینده منتخب مجلس دهم با اشاره به اینکه رفتار در برابر اصلاح‌طلبان و روند تایید صلاحیت‌ها مثبت نبوده و فراز ونشیب‌هایی را داشته است،‌ گفت: افرادی را با تایید صلاحیت وارد میدان رقابت انتخاباتی کرده‌اند اما با برچسب‌هایی با عنوان انگلیسی آنها را زیر سوال بردند.

حیدری تاکید کرد: بلوغ سیاسی اصلاح‌طلبان موثر بوده، البته رهبران اصلاحات مقبولیت و عامه مردم نسبت به آنها اعتماد دارند و همچنین پیام رهبران اصلاحات مورد استقبال قرار می‌گیرد و بسیار موثر بوده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیش‌بینی شما از رای آوری لیست امید در تهران چه بود،‌ گفت: پیروزی اصلاح‌طلبان قابل پیش‌بینی بود اما نه 30 نفر بلکه ما فکر می‌کردیم 20 نفر از این لیست به مجلس آینده راه یابند.

حیدری با تاکید بر اینکه در مقطع کنونی مهمترین اولویت،‌ اجرایی شدن برجام است خاطر نشان کرد: در سایه اجرایی شدن برجام می‌توانیم بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم. چرا که با اجرای برجام روابط با دنیا بهتر و زمینه جذب سرمایه فراهم می‌شود و در راستای آن تولید، درآمد واشتغال افزایش می‌یابد و درنهایت رفاه مردم به دست می‌آید.

به گفته نماینده منتخب مجلس دهم راه حل عملی حل مشکلات معیشتی مردم اجرایی شدن برجام است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.