سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صعود قاطع ارژن و ادامه رقابت مثلث مدعیان در هفته پایانی/ خداحافظی وسقوط کاشان و حسین افضلی با لیگ یک

با برگزاری 4 دیدار از هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتسال ایران تکلیف یک تیم صعود کننده به دور بعدی مسابقات پیگیری شد و تیم شهروند کاشان هم به دسته دوم سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته سیزدهم از رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال در گروه الف پیگیری شد و در حساس ترین دیدار جدال حساس و پر هیجان ارژن و آتلیه به میزبانی شیرازی ها در سالن ابوالفتحی شیراز از ساعت ۱۶ آغاز شد.

ابتدای نیمه نخست بود که ارژن توانست گل برتری خود را به ثمر برساند، اما قمی ها که برای کسب امتیاز به شیراز سفر کرده بودند چند ثانیه مانده به پایان نیمه اول موفق شدند گل تساوی بخش به ثمر برسانند تا نیمه نخست یک یک مساوی به اتمام برسد.

اما نیمه دوم که قمی ها برای اداره بازی به میدان امده بود اسیر تامل و صبر ارژنی ها شد تا تیم شیراز با صبر و حوصله به ادامه بازی بپردازد و در یک صحنه که با نظر قمی ها توپ به دست بابک سهرابی برخورد کرده بود ، ارژن به گل دوم برسد. در ادامه نیز حملات قمی ها بی فایده بود تا در یکی از حملات ارژن به گل سوم برسد.

اتلیه که خود را بازنده میدید، از سیستم پنج صفر استفاده کرد اما نتوانست به گلی دست یابد و چندین صحنه هم با یاری شانس دروازه اش باز نشد تا این بازی با برتری سه بر یک ارژن به اتمام برسد.

در دیگر دیدار حساس و تعیین کننده این هفته تیم فوتسال پاس قوامین تهران میهمان سن ایچ ساوه بود. سن ایچی ها که برای تداوم امیدواری به صعود به هر سه امتیاز این بازی خانگی نیاز داشتند کار را تهاجمی تر اغاز کردند اما شاگردان جوان مسعود کیانفر در تیم پاس بودند که از اشتباه فردی مدافع سن ایچ بهره گرفته و گل اول را وارد دروازه سن ایچ کرد. در ادامه تلاش تیم میزبان در نیمه اول موقعیت هایی خلق کرد اما توپی از خطر دروازه ها نگذشت تا کار در نیمه اول با یک گل به سود پاسی ها به پایان برسد.

در اغاز نیمه دوم تیم سن ایچ با حمایت پرشور هوادارانش وارد زمین شد و موفق شد به گل تساوی برسد تا ادامه رقابت بیش از پیش جذاب شود. در ادامه در این دیدار دیدنی حملات سن ایچی ها با ضدحملات مرگبار و عالی پاسی ها پاسخ داده می شد تا اوج هیجان در این دیدار ادامه یابد. ادامه تلاش تیم دو تیم هم با خلق موقعیت های فراوان بدون گل ادامه یافت تا در فاصله دو دقیقه مانده به پایان بازی پاسی ها اخرین امیدشان برای صعود را با سیستم پنج نفره ازمایش کنند.

پاسی ها در این شرایط یک توپ را هم به تیر دروازه زدند تا سن ایچ هم این تاکتیک را به کار بگیرد در فاصله هفده ثانیه به پایان بازی پاسی ها موفق به زدن گل دوم شدند تا سن ایچ ساوه سراسیمه به دنبال جبران باشد و در یک ثانیه پایانی گل سوم را هم بپذیرد و بازی با نتیجه سه بر یک به سود پاس به پایان برسد.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس این هفته که در تعیین تیم سقوط کننده موثر بود، تیم انتهای جدولی شهروند کاشان میهمان مبل کریمی البرز بود. این دیدار در نیمه اول پایاپای دنبال شد و تا دقایق پایانی نیمه اول بدون گل بود اما در این دقایق مبلی ها موفق شدند گلزنی کنند که سریعا توسط حریف جبران شد اما کرجی ها باز هم در این نیمه گل زدند تا کار در نیمه اول با برتری دو بر یک به پایان برسد.

 تیم میزبان که بیشتر برای حیثیت بازی میکرد در اغاز نیمه دوم هم خیلی زود به گل رسید تا کار کاشانی ها در لیگ دسته اول به پایان برسد و روحیه این تیم کاهش یابد و گلهای بعدی میزبان یکی پس از دیگری بدرقه سختی را با نتیجه هشت بر چهار  برای تیم کاشانی رقم بزند. با این نتیجه و دیدار همزمان در نکا تیم شهروند کاشان با شش امتیاز یک هفته زودتر به عنوان تیم اخر گروه به لیگ دسته دوم سقوط کند.

در اخرین دیدار این هفته گروه الف هم در نکا تیم شهرداری این شهر میزبان استفلال نوین ماهشهر بود. نکایی ها که برای بقا به یک تساوی به شرط ناکامی ماشان نیاز داشت بازی را بهتر اغاز کرد و با حمایت هوادارانش موفق شد در پایان نیمه اول با یک گل برتری برنده به رختکن برود. 

تیم شمالی دسته اول در اغاز نیمه دوم هم گلزنی کرد تا با خیال راحت به بازی ادامه دهد و با توجه به از دست رفتن روال بازی برای ماهشهری ها، گلهای بعدی نکا به ثمر رسیده و در پایان با برتری پنج بر صفر، این تیم شمالی در لیگ دسته اول ماندگار شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.