سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

تجلیل از برترین های مرحله استانی مسابقات قرآنی ویژه ورزشکاران

برترین های مرحله استانی دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان مجموعه ورزش جوانان آذربایجان غربی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و مدیر سازمان حج و زیارت استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ دکتر چمن گلی در مراسم اختتامیه مرحله استانی دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش ورزشکاران، جوانان و کارکنان مجموعه وزارت ورزش و جوانان در استان افزود: حضور ورزشکاران و جوانان مومن و علاقه مند با گرایش های عمیق دینی و مذهبی در محافل قرآنی موجب غرور و افتخار ملی برای تمام مردم ایران است.

عبدالله چمن گلی اظهار کرد: امروزه جوانان برومند، متعهد و با ایمان ایران اسلامی بر گرفته از آموزه های دین مبین اسلام و با تمسک از راه و روش و سیره مولا علی(ع) و ائمه معصوم و درس آموزی در مکتب بزرگانی همچون پوریای ولی و مرحوم جهان پهلوان تختی در راهی قدم گذاشته اند که در نهایت به کمال دنیوی و اخروی ختم می شود.

وی اظهار کرد: به یقین حضور در محافل قرآنی و آشنایی با آیات الهی همه ما را در مسیر عدالت و خداجویی قرار خواهد داد.

چمن گلی کسب رتبه برتر کشوری در حوزه فرهنگی و منش پهلوانی این اداره کل با ارزیابی وزرات ورزش و جوانان در سالجاری را موفقیتی مهم و قابل تقدیر دانست و افزود: امسال با حرکتی همدل و همسو توانستیم رتبه های برتر کشوری در برنامه محوری حوزه های ورزش و جوانان، گزینش و روابط عمومی را نیز بدست آوریم.

محبوب محمودزاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان نیز در این مراسم افزود: این مسابقات در سه بخش جوانان، ورزشکاران و کارکنان و در سه مرحله شهرستانی و استانی برگزار و مرحله کشوری آن به صورت سراسری و کتبی روز دوشنبه 17 اسفندماه در محل موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این مسابقه قرآنی با حضور 150 شرکت کننده از شهرستانهای مختلف استان در دو رده خواهران و برادران و در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان به صورت شفاهی و در رشته های حفظ موضوعی آیات، حفظ موضوعی احادیث و مفاهیم به صورت کتبی برگزار شد.

وی ادامه داد: در برگزاری این مسابقه ها اداره کل ورزش و جوانان استان و موسسه دارالحافظین قرآن کریم و شورای اسلامی و شهرداری ارومیه مشارکت داشتند و بخشی از جوایز آن نیز از سوی امام جمعه ارومیه تهیه شده است.

این مراسم در سالن اجتماعات اداره کل حج و زیارت آذربایجان غربی برگزار شد که در آن وحید وکیلی و حامد علیزاده قاریان برجسته جهان و ایران نیز حضور داشتند.

48 نفر ورزشکار، 89 نفر در حوزه جوانان و هشت نفر در حوزه کارکنان اداره کل ورزش و جوانان شرکت کنندگان دومین دوره مسابقه های قرآنی بودند.

انتهای پیام /ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.