سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

جراحت بیش از 500 نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته در قم

رئیس اورژانس قم از جراحت ۵۳۸ نفر در حوادث ترافیکی و تصادفات هفته گذشته در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمدرضا حسنی با اشاره به آمار تصادفات و حوادث رخ‌داده استان قم در هفته گذشته، بیان کرد: در این مدت هفت هزار و 774 تماس با مرکز اورژانس قم برقرار شده که منجر به یک هزار و 448 مأموریت شده است.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه یک هزار و 238 مورد از این تعداد مأموریت مربوط به حوادث داخل شهری بوده است، افزود: 210 مورد نیز مربوط به حوادث ترافیکی جاده‌ای بوده است.
وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته 457 حادثه ترافیکی در شهر قم رخ داده است، یادآور شد:  390 مورد از این حوادث داخل شهر و 67 مورد حادثه هم در جاده‌های قم رخ‌داده است.
حسنی با اشاره به اینکه حوادث ترافیکی و تصادفات هفته گذشته در قم 538 مجروح به‌جا گذاشته است، اظهار کرد: 172 نفر از این مجروحان به‌صورت سرپایی درمان و 363 نفر به مراکز درمانی منتقل و سه نفر جان خود را از دست داد.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم در خصوص حوادث مربوط به موتورسیکلت‌سواران در هفته گذشته، گفت: 311 مورد مأموریت در هفته گذشته مربوط به موتورسیکلت‌سواران بود که منجر به جراحت 336 نفر شد.
وی با اشاره به برخی حوادث شاخص در هفته گذشته،اظهار کرد: ساعت 4 بامداد روز هشتم اسفندماه بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خاور در کیلومتر 30 محور قم – کاشان دو تن آقای 40 و 45 ساله جان خود را از دست دادند.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم در پایان تصریح کرد: در این حادثه 19 نفر نیز مصدوم شدند که 18 نفر از آنها توسط آمبولانس اورژانس به مرکز نکویی قم منتقل و یک نفر نیز به صورت سرپایی درمان شد.
انتهای پیام/ج

برچسب ها: قم ، جراحت ، حوادث ، ترافیکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.