سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ممیزی رشته محل‌های مشترک دانشگاه آزاد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ممیزی 6 رشته محل دامپزشکی این دانشگاه از هفته جاری آغاز می‌شود.

فرهاد حسین‌زاده لطفی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر 6 رشته محل جدید در تکمیل ظرفیت اخیر برای پذیرش دانشجو اعلام آمادگی کرده‌ اما با توجه به اینکه ممیزی این رشته‌ها باید انجام شود اگر با هماهنگی نظام دامپزشکی و مدیران گروه رشته دامپزشکی در واحدهای ارائه‌دهنده قرار بر این است تا یک ممیزی مشترک از این 6 واحد انجام شود و در صورتی که این 6 واحد حداقل‌های پذیرش دانشجو را داشتند، بتوانند جهت جذب دانشجویان اقدام نمایند در غیر این صورت(نداشتن حداقل‌ها) به آنها دانشجو تعلق نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: مراحل تحقق این امر احتمالا از هفته جاری آغاز می‌شود و حدود 2 الی 3 هفته زمان لازم است تا ممیزی این 6 واحد که اعلام کرده‌اند، انجام شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی پیرامون واحدهایی که قرار است ممیزی مشترک در آنها انجام بپذیرد، افزود: واحدهای چالوس، قائم‌شهر، قم و سبزوار از جمله واحدهایی هستند که قرار است ممیزی مشترک دامپزشکی‌ها در آنها صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: نتایج این ممیزی مشترک سال 95 اعلام می‌شود، همچنین در آن هم تکمیل ظرفیت فعلی و هم تکمیل ظرفیت سال 95 لحاظ می‌شود.ضمن اینکه این ممیزی برای مقاطع ارشد و دکتری است.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.