سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید استاندار از شعب اخذ رای تربت جام و فریمان

با توجه به آماده باش نیروهای انتظامی در مرزهای استان، استاندار برای نظارت بر روند برگزاری انتخابات در مناطق مرزی به تربت جام و فریمان سفر کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسئول کمیته امنیتی انتظامی ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان با بیان اینکه نیروهای انتظامی در مرزهای استان آماده باش هستند، گفت: نیروهای پیش بینی شده برای تامین امنیت شعب اخذ رای بر اساس قانون تا پایان شمارش آراء و انتقال صندوقها به مخزن در صحنه حضور دارند.

محمد حسین احمدی با بیان اینکه 11 سازمان از جمله صدا و سیمای استانی برای تامین امنیت بیش از 3 هزار شعبه اخذ رای برنامه ریزی کرده اند، افزود: 15 هزار نفر نیروی انتظامی بطور مستقیم در امر تامین امنیت انتخابات دخیل هستند که تعدادی در شعب اخذ رای و تعدادی برای امور غیرمترقبه پیش بینی شده اند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف در حوزه های اخذ رای دریافت نشده، گفت: از وظایف نیروی انتظامی این است که شعب اخذ رای را تا شعاع مطمئنه از تبلیغات پاکسازی کند.

مسئول کمیته امنیتی انتظامی ستاد انتخابات خراسان رضوی با تاکید بر اینکه نظارت بر تخلفات صورت گرفته سرصندوقها وظیفه ما نیست، افزود: وظیفه ما تامین امنیت است که اگر درگیری شود یا کسی بخواهد حمله کند ما وارد می شویم.

احمدی با بیان اینکه برای تامین امنیت شعب سیار در برخی از شهرستانها تا 5 نفر نیرو در نظر گرفته ایم، گفت: 17 تا 19 نفر برای تشکیل یک شعبه نیرو لازم است که 3 نفر نیروی انتظامی هستند.

وی افزود: حضور این تعداد نیرو برای تشکیل شعب سیار الزامی است و برای مناطقی که تهدیداتی پیش بینی می شد، 5 نفر را تعیین کرده ایم.

لازم به ذکر است؛ استاندار برای نظارت بر روند برگزاری انتخابات در مناطق مرزی به تربت جام و فریمان سفر کرد.

انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.