سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

آمار انصرافی ها در کرمان به 49نفر رسید

استاندار کرمان از انصراف 49کاندیدا تا پایان مهلت قانونی در استان کرمان خبردادوگفت: 99کاندیدا در گردونه رقابت باقی مانده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: استان کرمان کاملاً آماده برگزاری انتخابات باشکوه است، داوطلبان انتخابات نیز تبلیغات خوبی درسطح استان داشته اند.

وی افزود: انتظار داریم همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، همه مردم حتی آنان که زاویه ای با نظام دارند در انتخابات شرکت و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند و بتوانیم با حداکثر آراء، مشارکت مردم در استان را داشته باشیم.

رزم حسینی تصریح کرد: پیش بینی می کنیم حضور مردم در این دوره از انتخابات خیلی بالا باشد و فکر می کنم مردم مانند سنوات گذشته مشارکت خیلی خوبی داشته باشند.

وی بیان کرد: حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات برای پیشرفت خوب در سطح بین المللی مهم است و باعث می شود تا در مراحل بعدی پیشرفت و توسعه مشکلات کمتر باشد.

استاندار کرمان در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون 49 نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در سطح استان انصراف داده و 99 نفر برای رقابت باقی مانده‌اند.


انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.