سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

راه اندازی بیش از 450 سایت بی تی اس در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل از راه اندازی بیش از 450 سایت بی تی اس در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ یاور محمد حسینی در جلسه ستاد انتخاباتی در اردبیل افزود: ما سعی کردیم در حد امکان و توانایی تجهیزاتی و زیرساختی خود سعی کنیم تا بهترین شرایط را برای برقراری ارتباط به اشکال مختلف در شعب اخذ رای و همچنین فرمانداری‌ها در جمع‌آوری آرای ماخوذه به وجود آوریم تا بدون مشکل خاصی انتخابات هفت اسفند با نهایت آرامش و اطمینان خاطری برگزار شود.

وی با اشاره به برخی از نارسایی‌های رد و بدل شدن پیامک‌ها در روزهای اخیر با حجم عظیمی از ارسال پیامک‌ها گفت: مشکل خاصی در این زمینه به وجود نیامده و تاخیرها نیز به دلیل ترافیک بالای ارسال پیامک از طریق تلفن همراه است که به نظر می‌رسد با عادی‌سازی و روان شدن این امر این موانع نیز برطرف شود.

محمد حسینی به ضریب نفوذ تلفن همراه در استان تا 80 درصد اشاره کرد و افزود: ما در شرایط کنونی بیش از 450 سایت بی‌تی‌اس را در استان راه‌اندازی کردیم و پوشش جاده‌ای ما نیز در حد 95 درصد است.

وی از اجرای فیبر نوری به مسافت بیش از 4 هزار و 600 کیلومتر و برخورداری 26 شهر استان از امکانات دیتا اشاره کرد و گفت: ما تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا مردم استان از زیرساخت‌های مناسب تلفن همراه و ضریب نفوذ مطلوب‌تر برخوردار شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.