سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآن کریم بنیاد شهید در قم

اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران معاون بنیاد شهید و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در مجتمع فرهنگی ولایت در قم برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ این دوره از مسابقات 180 نفر از بانوان ایثارگر در رشته‌های مفاهیم و تفسیر در مسابقات قرآن کریم شرکت کردند و از برگزیدگان در هر رشته در بخش‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و همسران ایثارگران تجلیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین موذنی معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: مسابقات قرآن کریم به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و به‌کارگیری فرامین قرآن در زندگی برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در مشهد و قم برگزار شده است؛ این مسابقات موجب شناسایی استعدادهای قرآنی و تشویق و تقویت این استعدادها در سطح جامعه ایثارگری می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم عنوان کرد: علاوه بر مسابقات قرآنی دوره‌های حکمت نهج‌البلاغه نیز برای 180 نفر از بانوان ایثارگر در این سه روز برگزار شد.

در این مسابقات در بخش مفاهیم ویژه دانش‌آموزان فرزند جانباز فاطمه جهرمی از فارس، فاطمه ابراهیمی از مرکزی و فاطمه برزگر از یزد تجلیل شد.

در بخش دانشجویی در رشته مفاهیم فاطمه رحمان‌زاده از آذربایجان شرقی، سعیده اوسطی از استان مرکزی و فرشته حصاری از ایلام رتبه‌های اول تا سوم را به دست آورند.

در بخش همسران  در رشته تفسیر زهرا طباطبایی از گلستان، بتول رضایی از اصفهان ، فرشته محدثی از آذربایجان شرقی، فریبا رئیسی از چهارمحال و بختیاری و زینب ماهرخ از قم و زینب قاسمی از تهران رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

در رشته تفسیر در بخش دانشجویی  از هاجر آقایی از اصفهان، سمیه حسنی از خراسان جنوبی و فاطمه اسکندری‌نسب از کرمان رتبه‌های برتر را کسب کردند.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.