سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

برگزاری جشنواره رسانه ای شوق حضور در آذربایجان شرقی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: جشنواره رسانه ای ' شوق حضور 25 اسفند ماه سالجاری در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ صفی پور افزود: رسانه ها می توانند با اطلاع رسانی واقعی و غیر تبلیغاتی از نامزدها، زمینه مشارکت قوی تر رای دهندگان در پای صندوق های رای را فراهم کنند.

وی ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت های رسانه برای شورآفرینی در مهم ترین رخدادهای سیاسی کشور، برجسته سازی نقش رسانه در تبیین شاخص های انتخاب اصلح و فراهم شدن بستر مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی محورهای برگزاری این جشنواره را تیتر خبر، گزارش، مصاحبه و گزارش تصویری برشمرد و افزود: این جشنواره در دو بخش استانی و کشوری برگزار می شود.

صفی پور ادامه داد: علاقمندان برای شرکت دراین جشنواره می توانند آثار خود را تا دهم اسفند ماه جاری به روابط عمومی این اداره کل ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33361179 تماس گیرند.

وی گفت: در هر یک از محورهای جشنواره به سه نفر نخست جوایز ارزنده ای اهدا و مجموعه آثار برتر و برگزیده نیز در قالب کتابچه جشنواره چاپ و منتشر می شود.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.