سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

ترفند جدید یک کلاهبردار با هدف کمک به نیازمندان

رئیس پلیس آگاهی استان فارس در خصوص ترفند جدید یك نوع كلاهبرداری و سرقت با روش كمك به فقرا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیروس حیدری گفت: ماموران از طریق مركز فوریت های پلیسی 110 از وقوع یك فقره سرقت در یكی از محله های جنوبی شهرستان شیراز مطلع و برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی اظهار كرد: پس از حضور در محل یك بانوی شهروند به ماموران مراجعه و اظهار كرد؛ یك دستگاه خودرو پژو پارس به وی مراجعه و راننده خودرو اعلام می كند فرد پولداری است و می خواهد به فقرا كمك كند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد: راننده این خودرو یك بسته پول و لباس را به این شهروند می دهد و از او درخواست می كند آن را به فقرا بدهد.

سرهنگ حیدری گفت: این کلاهبردار پول را در یك عدد پلاستیك گذاشته و با جلب اعتماد این شهروند از او می خواهد دو حلقه انگشتر و زنجیر طلایش را به وی بدهد و پس از دیدن طلا ها، آنها را درون پلاستیك پول و لباس انداخته و به این  شهروند تحویل می دهد و محل را ترك می كند.

وی افزود: این بانوی شهروند پس از ترك راننده خودرو از محل متوجه می شود پلاستیك لباس سوراخ است و آن فرد پول و طلاها را با خود برده است.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از شهروندان درخواست كرد: مراقب حركات مشكوك از سوی افراد ناشناس باشند و در صورت مشاهده اینگونه موارد مراتب را سریعا از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.