سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

راه ها در امتداد نوروز

مسئول ایمنی اداره کل راه و ترابری استان زنجان از آمادگی راه های مواصلاتی استان از مسافرین نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، مسئول ایمنی اداره کل راه و ترابری استان زنجان با اشاره به اقداماتی که این سازمان در راستای استقبال از مسافران نوروزی انجام داده گفت : 4 اکیپ اجرایی برای تعمیر و بازسازی تمام گارد ریل ها آسیب دیده راه های حوزه استحفاظی استان بویژه ازادراه قزوین زنجان و تبریز اقدامات لازم را اتخاذ خواهند کرد.

قاسمی در ادامه افزود : چنانچه شرایط جوی استان مناسب باشد تمامی مبادی ورودی شهر در نقاطی که نیاز به احیاء خط کشی داشته باشد به صورت محدود و نقطه ای انجام خواهد شد.

وی بیان کرد : سرویس و نگهداریتجهیزات ایمنی و روشنایی ها در سطح استان که بالغ بر 100 کیلومتر می باشد و نیز نصب 30 دستگاه روشنایی در محل تقاطع ها از اقدامات این سازمان است .

مسئول ایمنی اداره راه و ترابری افزود : طبق سال های گذشته نزدیک به 50 اکیپ کشیک نوروزی در قالب 425 نفر خواهیم داشت که با 226 دستگاه از انواع ماشین آلات سنگین انجام وظیفه خواهند کرد .

قاسمی با اشاره به 25 اکیپ امدادی و تعمیراتی ویژه طرح نوروز گفت : در حدود 59 دستگاه ماشین آلات مجهز به سیستم ردیاب GPS می باشد که محورهای اصلی و فرعی تحت پوشش اکیپ های نوروزی را ردیابی می کند .

وی اضافه کرد : حداقل 49 محور اصلی و فرعی تحت پوشش این اکیپ ها می باشد که طول این محور ها بالغ بر 5 هزارو 800 کیلومتر گزارش شده است .

مسئول ایمنی اداره راه و ترابری با اشاره به اینکه 28 راهدارخانه در طرح نوروز فعال هستند افزود : در مرکز اداره کل نیز مسئولین کشیک کار شامل مدیر کل ، معاونت و روسای ادارات از 25 اسفند لغایت 15/1/95 در محل اداره کل حاضر خواهند بود و در صورت مشاهده مشکل بلافاصله به اکیپ های امدادی اطلاع داده تا در اسرع وقت اقدامات لازم را اتخاذ نمایند .

انتهای پیام/ا

برچسب ها: راه ها ، امتداد ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.