سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

آمادگی ۹۱۹ بازرس و سربازرس برای بازرسی انتخابات

دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان از آمادگی ۹۱۹ بازرس و سربازرس برای بازرسی انتخابات در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مهدی کرامتی گفت: بازرسی از انتخابات هفتم اسفند ماه و رعایت قانون انتخابات در خراسان شمالی از سوی وزارت کشور به ترتیب توسط هیئت مرکزی بازرسی کشور، هیئت بازرسی استان ها، هیئت بازرسی شهرستان ها، سربازرسان و بازرسان انجام می شود.

وی اظهارداشت: این بازرسی ها در خراسان شمالی با 825 بازرس و 85 سربازرس و 8 بازرس ویژه انجام می شود که فعالیت آن ها از زمان شروع انتخابات آغاز و تا پایان شمارش آرا و اعلام نتایج ادامه خواهد داشت و بازرس هر صندوق بر تمامی مراحل جمع آوری، انتقال، شمارش آرا و ثبت نتیجه آن نظارت و بازرسی خواهد کرد.

وی افزود: برای بازرسی انتخابات در خراسان شمالی به ازای هر صندوق یک بازرس، به ازای حدود هر 10 صندوق یک سربازرس و برای هر شهرستان یک بازرس ویژه در نظر گرفته شده است.

کرامتی گفت: در بجنورد 289 بازرس و 29 سربازرس، در جاجرم 45 بازرس و پنج سربازرس، در گرمه 26 بازرس و سه سربازرس، در مانه و سملقان 94 بازرس و 10 سربازرس، در راز و جرگلان 65 بازرس و هفت سربازرس، در شیروان 135 بازرس و 13 سربازرس، در اسفراین 117 بازرس و 12 سربازرس و در فاروج 54 بازرس و 6 سربازرس، بازرسی و نظارت بر رعایت قوانین انتخابات را انجام خواهند داد.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی، همچنین اظهارداشت: ابتدا قرار بود به ازای هر 20 صندوق یک سربازرس در نظر گرفته شود که به علت صعب العبور بودن مسیرهای مواصلاتی در خراسان شمالی، به ازای حدود هر 10 صندوق انتخابات یک سربازرس در این استان در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.