سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ارائه مشاوره‌های رایگان به زندانیان

نایب رئیس کانون وکلای اصفهان گفت : شعبه معاضد ت قضایی، با ارائه خدمات رایگان به مردم، فعالیت ویژه‌ای را در زمینه خدمت‌رسانی به همشهریان انجام داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ادیب افزود: از مهم‌ترین فعالیت‌های شعبه معاضد ت قضایی این است که وکلایی در اختیار مردم قرار می‌دهد که هیچ دست مزدی از آنان دریافت نمی‌کنند و همچنین در بعضی موارد، وصول حق‌الوکاله نیز پس از به سرانجام رسیدن پایان مراحل قضایی دریافت می‌شود.

نایب‌ رئیس کانون وکلای اصفهان از دیگر خدمات این کانون را، ارائه مشاوره‌های رایگان به زندانیان برشمرد و تصریح کرد: در طول هفته همواره وکلای ما در زندان‌های اصفهان خصوصاً زندان مرکزی حضور می‌یابند و برای رفع مشکلات زندانیان به ارائه مشاوره می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد: تعیین داور برای حل‌ و فصل اموری که بعضی از شرکت‌ها و یا افراد دارند قبل از اینکه این جریان به دادگاه برسد، از دیگر فعالیت‌های کانون وکلا است، که داوران سعی می‌کند مشکلات طرفین دعوا را بدون اینکه در دادگاه مطرح شود، حل کنند.

با اشاره به وجود 2 هزار و 160 وکیل در استان اصفهان، اظهار داشت: از این تعداد، 750 خانم و یک‌هزار و 400 مرد به انجام امور حقوقی مردم می‌پردازند و اکنون نیز 302 کارآموز در حال گذراندن این مراحل است، همچنین 130 نفر نیز در امتحان وکالت پذیرفته شدند که در حال آماده‌سازی پرونده آنان برای شرکت در دوره‌های کارآموزی است.




انتهای پیام/ش
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.