بر اساس بررسی‌های به عمل‌آمده نظارت بر طرح‌های اشتغال و ارائه مشاوره تأثیر بسزایی در موفقیت این طرح‌ها دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،بر اساس بررسی‌های به عمل‌آمده نظارت بر طرح‌های اشتغال و ارائه مشاوره تأثیر بسزایی در موفقیت طرح‌ها داشته و بیش از 90 درصد طرح‌ها اشتغالزایی به صورت پایدار و موفق اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی زنجان گفت : نظارت فنی کمیته امداد بر طرح‌های اشتغالزایی از مهم‌ترین و مؤثرترین عوامل در اجرای موفق طرح‌های اشتغالزایی است.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا طی سال جاری 2 هزار و 700 مورد بازدید از طرح‌های اشتغالزایی مددجویی به عمل‌آمده است، افزود: بر اساس بررسی‌های به عمل‌آمده نظارت بر طرح‌های اشتغال و ارائه مشاوره تأثیر بسزایی در موفقیت طرح‌ها داشته و بیش از 90 درصد طرح‌ها اشتغالزایی به صورت پایدار و موفق اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه آماری از وام‌های خودکفایی پرداختی در شهرستان زنجان ارائه کرد و گفت: امسال 192 فقره وام خودکفایی از محل منابع بانکی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه 18 میلیارد و 410 میلیون ریال برای وام‌های پرداختی از محل منابع بانکی هزینه شده است، تصریح کرد: این وامها در رشته‌های مختلف شغلی پرداخت شده است.

این مسئول همچنین از آموزش 450 مددجو در رشتههای مختلف فنی و شغلی با همکاری فنی‌ و حرفه‌ای خبر داد و گفت: در این راستا نیز 187 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.