سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

مدال طلای المپیک آزمایشی ریو برگردن تکواندو کار گیلانی آویخته شد

آرمین هادی پور، تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان تمامی رقبای خود را برد و مدال طلای پیکارهای المپیک آزمایشی را در وزن اول به نام خود ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مسوول روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان با اعلام این خبر گفت : پیکارهای المپیک آزمایشی ۲۰۱۶ ریو در رشته تکواندو با مبارزات تکواندوکاران دو وزن ۴۹- کیلوگرم زنان و ۵۸- کیلوگرم مردان از روز شنبه به میزبانی شهر ریودوژانیرو و در پارک المپیک کاریوکا آغاز شده است که آرمین هادی پور ، در اولین روز این مسابقات ، با ۳ پیروزی متوالی مقابل حریفانش با شایستگی بر سکوی قهرمانی ایستاد و مدال طلا را به دست آورد.

سعید علیپور با بیان اینکه تکواندوکار وزن اولی کشورمان برای کسب این نشان ارزشمند ، پس از یک دور استراحت ، به مصاف دنیل سیلوا از برزیل رفت و در همان راند سوم نماینده کشور میزبان را با نتیجه ۱۶ بر ۴ و با اختلاف ۱۲ امتیاز شکست داد ، افزود : هادی پور در ادامه رو در روی ابدون ریورا از مکزیک قرار گرفت و توانست با نتیجه ۵ بر ۲ برنده و فینالیست شود.

وی خاطرنشان کرد : هوگوپوش شایسته گیلانی کشورمان در مرحله پایانی این رقابت ها ، با روی بارگانسا از پرتغال پیکار کرد که در مبارزه ای جذاب و دیدنی این تکواندوکار قدرتمند را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد و فاتح نبرد پایانی شد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در این وزن توسط فرزان عاشورزاده موفق به کسب سهمیه المپیک ریو شده است که آرمین هادی پور با حضور در این رقابت ها ضمن کسب ۱۰ امتیاز المپیکی برای رنکینگ، خود را در جمع ۲۰ تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک وزن ۵۸- کیلوگرم حفظ کرد و اختلاف امتیازش را با دیگر رقبایش در این وزن افرایش داد تا همچنان به عنوان یار ذخیره عاشورزاده برای المپیک ریو باشد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.