سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدوی:

عرفان اختیار تام دارد

رئیس فدراسیون هندبال گفت:سرمربی تیم هندبال ایران برای انتخاب بازیکنان تیم ملی اختیار تام دارد.

ابوالحسن مهدوی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخاب بازیکنان تیم ملی هندبال کشورمان به اردوی مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک ریو 2016 اظهار کرد: عرفان اسماعیلاگیچ سرمربی صربستانی تیم ملی هندبال کشورمان برای معرفی و بازیکنان انتخاب شده به تیم ملی اختیار تام دارد و ما هیچ مشورتی در این خصوص به وی نمی‌دهیم.
 
فدراسیون هندبال از نظر فنی دخالتی به انتخاب و نظر سرمربی تیم ملی ندارد فقط در موارد اخلاقی یا انضباطی بازیکنان ملی پوش تذکر می دهیم.
 
رئیس فدراسیون هندبال افزود: هنوز اسامی نهایی ملی پوشان دعوت شده به اردوی مرحله دوم انتخابی المپیک از سوی عرفان اعلام نشده، اسماعیلاگیچ سرمربی با تجربه و دارای بار فنی بالایی است و شناخت خوبی روی بازیکنانش دارد.
 
مهدوی در ادامه گفت: اسامی بازیکنان دعوت شده تا چند روز آینده از طریق فدراسیون اعلام می شود و ملی پوشان دعوت شده به اردو تیم ملی از 18 تا 28 اسفند تالار هندبال مجموعه ورزشی انقلاب در اردو شرکت می کنند، اصفهان هم برای برپایی اردوی ملی پوشان اعلام آمادگی کرد که احتمالا پس از بررسی‌های اردوی دوم ملی پوشان به میزبانی اصفهان برگزار می شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مهدوی ، هندبال ، فدراسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.