موسویان:

امیدوارم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم

داور بین‌المللی هندبال کشورمان گفت:جای افتخار است از سوی ایران برای قضاوت در مسابقات آسیایی و بین‌المللی سوت می زنیم.

امیدوارم نماینده شایسته ای برای ایران باشیمعلیرضا موسویان داور بین‌المللی هندبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک از نوزدهم الی بیست و سوم فروردین سال جاری در لهستان برگزار خواهد شد که من و کلاهدوزان از طرف فدراسیون جهانی به این مسابقات دعوت شدیم، این رقابت ها در 6 گروه برگزار خواهد شد که 12 کوبل داوری برتر دنیا در این دوره حضور خواهند داشت.
 
وی در ادامه گفت: این مساله برای من و کلاهدوزان جای بسی افتخار است که به عنوان نماینده ای از ایران به این رقابت ها دعوت شدیم و امیدوارم نمایندگان شایسته ای برای کشورمان باشیم.
 
با توجه به قضاوت‌هایی که در سال 94 داشتیم و پیمودن فرآیندهایی در زمینه داوری از سوی مسئولان در کوبل‌های داوری هندبال مسابقات آسیایی و جهانی شرکت می کنیم.
 
داور بین‌المللی هندبال در خصوص عملکرد سال 94 هندبال کشورمان گفت: خوشبختانه مقام نایب قهرمانی و کسب مقام دوم مسابقات قطر در هندبال بی سابقه و رویداد مهمی برای جامعه هندبال کشورمان اتفاق بزرگی به شمار آمد.

در سال 95 مسابقات آسیایی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان داریم، امیدوارم با کسب سهمیه جهانی به مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کنیم و برای آینده هندبال کشورمان شاهد افتخارآفرینی‌های زیادی خواهیم بود.
 
امیدوارم تیم ملی کشورمان در مسابقات انتخابی المپیک عملکرد خوب و شایسته هندبال ایران را به نمایش بگذارند.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 

برچسب ها: موسویان ، هندبال ، لهستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار