سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

ورزش نقش اساسي در نشاط جامعه و پيشگيري از جرائم دارد

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان گفت : ورزش نقش مهمي در ايجاد سلامت و نشاط جامعه و پيشگيري از جرايم دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ جعفر كردلو در جمع كاركنان گفت : ورزش علاوه بر اينکه سبب شادي و نشاط افراد مي شود فوايد سودمندي از جمله سلامت روح و روان و جسم انسان دارد .

وي در ادامه با بيان اين مطلب كه توجه به امر ورزش و تندرستي مي‌تواند تاثير بسزايي در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي داشته باشد، افزود: هرچه در ورزش هزينه شود بيشتر به كاهش جرايم و آسيب هاي اجتماعي نزديک مي شويم.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه در نيروي انتظامي ورزش وسيله اي براي ايجاد آمادگي و نشاط كاركنان است، خاطر نشان كرد: داشتن آمادگي جسماني از ضروريات شغلي كاركنان پليس است.

سرهنگ كردلو توسعه ورزش هاي قهرماني در مجموعه پليس را از برنامه هاي مهم فرماندهي انتظامي استان عنوان و اظهار كرد: براي نهادينه كردن ورزش و گسترش روحيه پهلواني و قهرماني در مجموعه پليس، گام هاي خوبي برداشته شده است.

اين مقام مسئول با تاكيد بر اهميت ورزش و تقويت آن در نيروي انتظامي اظهارکرد : با توجه به ماموريت هاي پليس ، ارتقاء نشاط روحي كاركنان و خانواده هاي آنان امري ضروري است .

وي با بيان اينكه جدي گرفتن ورزش بين كاركنان باعث افزايش روحيه در محيط كار خواهد شد گفت: توجه به حوزه تربيت بدني و ورزش، بي ترديد در امنيت و کاهش آسيب هاي اجتماعي نيز نقش و تاثير بسزايي دارد.

سرهنگ كردلو با اشاره به گنجاندن برنامه هاي ورزشي براي کارکنان انتظامي خاطر نشان کرد:يکي از اهداف تربيت بدني و فعاليت هاي مربوط به آن حفظ سلامتي فرد جهت انجام خدمت شايسته به اجتماع است.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان در پايان افزود:پرداختن به ورزش و سلامتي زمينه مساعدي براي ايجاد زندگي بهتر،کاهش انحرافات اجتماعي و کسب شادابي و نشاط عمومي در جامعه ايجاد مي کند و از افراد سالم و تندرست جامعه سالم بوجود مي آيد



انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش ، نشاط ، جامعه ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.