فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: پليس تمام توان خود را در راستاي تامين امنيت انتخابات به كار گرفته و براي انجام يك ماموريت بزرگ آماده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار عليرضا صالحي گفت : اقدامات و تمهيدات پليس را مي توان در برگزاري انتخابات در سه مرحله قبل ، حين و بعد از انتخابات دسته بندي كرد .

اين مقام انتظامي افزود : اميد است با همدلي و هماهنگي و تعامل سازنده بين همه دستگاهها يك انتخابات خوب و دشمن شكن برگزار گردد و فرماندهي انتظامي استان زنجان تمام توان خود را در راستاي تامين امنيت انتخابات به كار گرفته و براي انجام يك ماموريت بزرگ آماده است .

وي با تاكيد بر اينكه امنيت انتخابات موضوع بسيار مهمي است كه بر عهده نيروي انتظامي واگذار شده است اظهار کرد : دشمنان دسيسه ها و ترفندهاي گوناگوني را براي ضربه زدن به انقلاب و انتخابات بكار مي گيرند .

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر حضور حداكثري در انتخابات گفت:کانديداها و طرفداران آن بايد به قانون و اخلاق پايبند باشند چرا كه قانونگذار نمي تواند قانون گريز باشد.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه پليس با هر گونه تخلفي ، برابر قانون برخورد خواهد كرد خاطر نشان كرد : از کانديداها و طرفداران آنها در خواست داريم حد و حدود قانوني را رعايت كنند .

سردار صالحي با تاكيد بر اينكه مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي با خلق حماسه اي ديگر دشمنان را نااميد خواهند كرد گفت : مردم عزيز استان زنجان مي توانند هرگونه تخلف انتخاباتي را با سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.



انتهای پیام/
برچسب ها: آمادگی ، پلیس ، امنیت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.