سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

قاچاق كالا فرهنگ تلاش و توليد را در جامعه سست مي كند

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان با اشاره به كشف چهار هزار و 500 كيلو گرم گردوي قاچاق گفت:قاچاق كالا توليد و فعاليت مولد را با مخاطره مواجه مي كند و روحيه كار ، فرهنگ تلاش و توليد را در جامعه سست مي كند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ ايرج خاني پور گفت :در يك فضاي سالم و آرام ، مردم مي توانند بدون دغدغه به فعاليت هاي سالم اقتصادي روي آورده، با تلاش و كوشش ، كشور را در رسيدن به رشد و توسعه ياري بخشند.

اين مقام مسئول افزود: سودآوري بالاي قاچاق ، باعث مي شود تا سرمايه ها به سرعت جذب قاچاق گرديده و عده اي نيز به ظاهر در اين راه شاغل شوند؛ ولي حقيقتا نه اين سرمايه ها مي توانند در جامعه توليد ثروت كنند و اقتصاد كشور را رونق بخشند و نه شاغل بودن كاذب آن عده ، مشكلي از مشكلات جامعه را مرتفع مي سازد.

خاني پور تصريح كرد:قاچاق كالا بر اساس برنامه ريزي دقيق و پيچيده وارد كشور مي شود و براي مقابله با آنها نيازمند برنامه‌ريزي و سازمان‌دهي دقيق و هماهنگي از طرف همه ارگان‌هاي مسئول در اين حوزه هستيم.

وي افزود: ولي اين مسئله به راحتي عملي نمي شود و معمولا موانع عمده اي در پيش روي دارد كه يكي از اين موانع قاچاق كالا و ارز مي باشد قاچاق كالا و ارز همواره باعث اختلال در بخش هاي اقتصادي كشور شده ، توليد و فعاليت مولد را با مخاطره مواجه مي كند و روحيه كار ، فرهنگ تلاش و توليد را در جامعه سست مي كند.

فرمانده شهرستان زنجان گفت: مبارزه جدي با پديده شوم قاچاق كالا و ارز نيازمند يك عزم ملي است و همه بايد احساس مسئوليت كرده و با جديت پاي كار باشند.

اين مقام انتظامي از كشف چهار هزار و 500 كيلو گرم گردو ،40 ثوب البسه ، 20 تخته پتو قاچاق و سه هزار و 600 ترقه در طرح ضربتي پليس در شب گذشته خبر داد و بيان كرد: كالاي قاچاق مكشوفه از دو دستگاه خودرو بوده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: قاچاق ، فرهنگ ، جامعه ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.