سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

سامانه بانکی بین المللی در مغازه‌های میدان امام(ره) اصفهان

رئیس اتحادیه صنایع دستی اصفهان گفت: قرار است که تمام مغازه‌های فروش صنایع دستی در میدان امام(ره) اصفهان به سا مانه بانکی بین‌المللی متصل شوند و این تصمیم تا چند روز آینده قطعی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، عباس شیردل پیرامون اتصال کارت‌خوان‌های مغازه‌های میدان نقش‌جهان به سیستم بین‌المللی اظهار داشت: قرار است که تمام مغازه‌های فروش صنایع دستی در میدان امام(ره) اصفهان به سیستم بانکی بین‌المللی متصل شوند و این تصمیم تا چند روز آینده قطعی می‌شود.

وی افزود: مقرر شده با اتصال این سیستم‌ها به بانک سوئیس، مشکلات گردشگران خارجی برای خرید صنایع دستی در میدان امام اصفهان رفع شود.

رئیس اتحادیه صنایع دستی اصفهان گفت: هنوز مغازه‌های میدان به سیستم بانکی بین‌المللی متصل نشده است اما برخی از مغازه‌ها با بانک‌های خصوصی کار می‌کنند؛ البته قرار است در صورت صدور مجوز آن توسط بانک مرکزی این مشکل رفع شود که تا کنون این کار انجام نشده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فروشندگان حاضر در میدان امام(ره) سال گذشته به‌خوبی مسافران نوروزی را همراهی کردند و تخلفی گزارش نشد، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که امسال نیز گردشگران و مسافران نوروزی استقبال خوبی از صنایع دستی اصفهان داشته باشند و فروشگاه‌ها بافرهنگ بهتری از مسافران نوروزی استقبال کنند.

شیردل با بیان اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه جنس خارجی و چینی در میدان امام(ره) وجود ندارد، گفت: نظارت‌های بازرسی در میدان افزایش پیدا کرده و جلوی تخلف برخی از تورلیدرها نیز که گردشگران را به فروشگاه‌های خاص در میدان می‌بردند و سود دریافت می‌کردند، گرفته شده است.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.