سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

علیرضا سلیمانی عنوان برترین وزنه بردار مسابقات بزرگسالان کشور را کسب کرد

علیرضا سلیمانی، وزنه بردار جوان گیلانی موفق شد عنوان برترین وزنه بردار قهرمانی بزرگسالان کشور را کسب کند .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان با اعلام این خبر گفت : این وزنه بردار ملی پوش شایسته گیلانی در جریان رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور توانست عنوان برترین ورزشکار این رقابت ها را به خود اختصاص دهد .

اصغر ابراهیمی افزود: سلیمانی در این رقابت ها که در شوشتر برگزار شد ، در دسته 105 کیلوگرم به عنوان قهرمانی و مدال طلای این مسابقات دست یافت .

وی خاطرنشان کرد: همچنین رضوان رحیم نیا دیگر وزنه بردار گیلانی حاضر در این دوره از رقابت ها ، در دسته 77 کیلوگرم عنوان نائب قهرمانی و غلامرضا اصغرخواه دیگر وزنه بردار شایسته گیلانی نیز در دسته 105+ کیلوگرم در حرکت دو ضرب موفق به کسب مدال برنز شدند .

رئیس هیات وزنه برداری گیلان با بیان اینکه تیم وزنه برداری استان گیلان در مجموع تیمی توانست در مکان پنجم این دوره از رقابت ها قرار گیرد ، گفت: تیم وزنه برداری گیلان در رقابت های دو سال گذشته نیز موفق شده بود برای اولین بار عنوان قهرمانی کشور را کسب کند .

در رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور ، زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر کشور به مدت سه روز در شوشتر استان خوزستان با هم به رقابت پرداختند .


انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.