سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

برگزاری اولین جلسه امداد نوروزی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: مسئولین ستادی و شهرستانها امسال سعی کنند قبل از آغاز طرح امداد نوروزی سال 1395 تمام مسائل و مشکلات موجود را حل کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان رجائی در اولین جلسه مسئولین ستادی برای آماده باش امداد نوروزی سال 1395 گفت: با توجه به اینکه اقدامات و ملزومات آماده باش امداد نوروزی از روزها قبل آغاز شده, این جلسه و جلسات آتی برای هماهنگی و رفع مشکلات آماده باش است و بایستی تمام تلاش خود را برای رفع نواقصات انجام بدهیم.

وی در ادامه افزود : امسال در نظر داریم یازده ایستگاه سلامت در مبادی ورودی و خروجی استان و شهرها ایجاد کنیم و با ارائه خدمات درمانی، معرف خدمات اورژانس 115 به مردم و میهمانان باشیم.
دکتر رجائی در ادامه افزود: بایستی در ایام نوروز  ،مخصوصا در جاده ها، طوری عمل کنیم که مسافران و همشهریان حضور اورژانس 115 را احساس کنند.

رجائی تصریح کرد: مسئولین ستادی استان سعی کنند تا ملزومات اولیه را آماده کنند تا در ایام نوروز که همه همشهریان در تعطیلات نوروزی بسر میبرند و بخاطر لزوم کاری، تکنسینهای اورژانس 115 باید در محل خدمت خود باشند, از آرامش نسبی  برخوردار باشند.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.