اصفهان؛

فعالیت شبانه روزی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان در ایام نوروز

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از فعالیت ويژه مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان در ایام نوروز خبر داد.

دکتر سید محمد حسین مکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، به آغاز طرح امداد نوروزی اورژانس 115 از 27 اسفندماه 93 تا 15 فروردین ماه سال 94 اشاره کرد و گفت: اين مركز با پوشش كامل جاده هاي اصلي و فرعي و نيز داخل شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به مردم و مسافران، خدمات تخصصي فوريت هاي پزشكي و اورژانس پيش بيمارستاني را ارائه خواهد کرد.

دكتر سيد محمد حسين مكي، به فعالیت 20 پایگاه جاده ای و شهری این مرکز اشاره کرد و افزود: هشت پایگاه شهری و 12 پایگاه جاده ای در تعطیلات نوروزی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل فعال خواهند بود.

وی تصریح کرد: 20 كد عملياتي اورژانس با همراهي 40 نفر از كارشناسان فوريت هاي پزشكي و كارشناسان واحدهاي اپراتوري، ستاد هدايت، EOC(مرکز کنترل کیفیت)، پزشك مقيم و مديران بحران در ستاد فرماندهي مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي، در هر لحظه كليه درخواست هاي بيماران نيازمند كمك فوري را رصد و اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وی، همچنين از آماده باش يك دستگاه اتوبوس آمبولانس و استقرار در پايگاه عوارضي اين مركز جهت پوشش و كمك رساني در حوادث احتمالي ويژه خبر داد.

دکتر مکی، با اشاره به افزایش مسمومیت با گاز مونوکسید کربن و حوادث جاده ای در ایام نوروز تاکید کرد: هشدار در این دو مورد و توجه جدی مسافران و همشهریان و رعایت نکات ایمنی حائز اهمیت است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان اظهار امیدواری کرد: مسافران و شهروندان با رعايت اصول ايمني در رانندگي و طول سفر، ايام خوش و بدون حادثه اي را در منطقه كاشان داشته باشند.

لازم به ذکر است که مرکز هماهنگی شبانه روزی خدمات بهداشتی درمانی نوروزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با شماره تلفن های 55432040 و 55432098 در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی (EOC) آماده خدمت رسانی می باشند و همچنین شهروندان و مسافرین گرامی با تماس با شماره تلفن 115 می توانند از خدمات فوريتهاي پزشكي پایگاه های مذکور استفاده کنند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.