سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

طرح بسیج سلامت نوروزی در خوزستان آغازشد

مسئول هماهنگی ستاد مرکز بهداشت خوزستان؛ طرح بسیج سلامت نوروزی سال 95، اعمال نظارت بر 30 هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و بین‌راهی از امروز (1 اسفندماه)،در استان خوزستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد صفدری گفت: طرح بازرسی‌های نوروزی هر ساله از ابتدای اسفندماه تا 15 فروردین سال جدید به مدت 45 روز در سراسر کشور از جمله در خوزستان برگزار می‌شود.

صفدری افزود: این طرح کارگاه‌های قنادی، رستوران‌ها، آجیل‌فروشی‌ها فست‌فودها و مراکز بین‌راهی را با هدف نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و مراکز و اماکن حساس و به منظور حفظ و ارتقا سطح سلامت جامعه، مسافران نوروزی و ایمنی آب و مواد غذایی را تحت نظارت قرار می دهد.

وی اظهار داشت: در این طرح همچنین بر امکان عمومی از جمله هتل‌ها، مهمانسراها، پارک‌ها، پایانه‌های مسافربری، پمپ‌بنزین‌ها، مدارس و محل‌های اسکان مسافران نوروزی نظارت اعمال خواهد شد.

مسئول هماهنگی ستاد مرکز بهداشت خوزستان عنوان کرد: در طرح بسیج سلامت نوروزی استان خوزستان، کار بازرسی و نظارت توسط 306 بازرس بهداشت محیط در حوزه جغرافیایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با 21 شهرستان تحت پوشش، انجام می‌شود.

مسئول هماهنگی ستاد مرکز بهداشت خوزستان گفت: با توجه به وسعت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و تعداد زیاد اماکنی که باید مورد بازرسی قرار گیرند، هر چه تعداد بازرسان بیشتر باشد، نظارت‌ها نیز بهتر و علمی تر انجام خواهد شد.

صفدری بیان کرد: مردم نیز در صورت مشاهده مواردی که سلامت را تهدید می‌کنند، با سامانه 190 تماس گرفته و موارد غیربهداشتی را اطلاع دهند تا از سوی بازرسان بهداشت پیگیری‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: خوزستان ، طرح ، بسیج ، سلامت ، نوروز ، آغاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.