چهارمين عمليات تعميرات نگهداري شرکت آب جنوب شرق خوزستان در قالب مانور مديريت پيشگيري بحران و پدافند غير عامل انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مديرعامل شرکت آب جنوب شرق خوزستان گفت: اين عمليات مطابق برنامه از پيش تعيين شده در هشت جبهه کاري در تاسيسات آبرساني اين شرکت انجام شد.

ناصر خلج کامراني افزود: گذشت زمان و انجام مانورهاي متعدد باعث افزايش سرعت انتقال ماشين آلات و نيروي انساني به محل هاي آسيب ديده شده و اين نقطه عطفي است که در آن اطمينان حاصل مي شود تا در مواقع بحران بتوان مشکلات و حوادث غيرمترقبه به وجود آمده در تاسيسات پراکنده آبرساني را برطرف کرد.

وی با اشاره به مناطق هشت گانه اين عمليات بیان کرد: جداسازي قطعات بتني 15 تني پل ارتباطي روي کانال آبرساني و انتقال آن به نقطه امن و جلوگيري از سقوط آن به کانال، لايروبي حوضچه هاي مکش منصوريه 1 و 2 همسطح سازي ديواره گالري مکش الکتروپمپ هاي طرح توسعه ايستگاه پمپاژ منصوري 1، تعويض کليد تابلوي راه انداز الکتروپمپ ها در ايستگاه پمپاژ کوت امير، رفع شکستگي و ترميم قسمت آسيب ديده کانال در کيلومتر 39، سرويس و نظافت تابلوهاي برق و پاکسازي سالن زيرين کاسکادها، از جمله عمليات هايي بود که در اين مانور با موفقيت به اتمام رسيد.

کامرانی اظهار داشت: منسجم بودن نيروهاي عملياتي و هماهنگي آنها با برنامه ريزي مديريت پيشگيري بحران بر اساس برنامه از پيش تدوين شده و رعايت کامل اصول ايمني فردي و محيطي، از شاخصه هاي اين عمليات 18 ساعته است. 430هزار نفر از خدمات شرکت آب جنوب شرق بهره مند هستند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.