سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرا هواداران استقلال به منصوریان فحاشی کردند؟

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در جریان دیدار تیمش با تیم استقلال اهواز، مورد فحاشی هواداران تیم رقیب قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علی رضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران، در جریان دیدار تیمش مقابل استقلال اهواز مورد توهین هواداران قرار گرفت.
 
این فحاشی ها که تا پایان بازی ادامه داشت به دلیل صحبت‌های منصوریان درباره عرب ها بود.
 
وی چندی پیش، زمانی که در یک کنفرانس خبری پیش از بازی شرکت کرده بود، به تمجید از شهدا پرداخته و گفته بود که اگر آنها نبودند نا الان عربی صحبت می کردیم.
 
این صحبت سرمربی نفت تهران به مذاق هواداران خوزستانی خوش نیامد و از این لحظه بود که سوء تفاهم ها آغاز شد و منصوریان به شدت مورد انتقاد برخی قرار گرفت.
 
منصوریان هم که مربی بسیار با اخلاقی است، از همه هواداران خوزستانی عذرخواهی کرد و گفت که منظورش آنها نبودند و قصد توهین نداشته است.
 
با وجود سپری شدن چندین و چند ماه از این اتفاق، در بازی نفت و استقلال اهواز که به میزبانی آبی ها برگزار شد، برخی هواداران از خجالت سرمربی نفت در آمدند.
 
کاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان به خبرنگار ما گفت: من این بازی را از نزدیک تماشا کردم و در جریان تمام اتفاقات بازی بودم برخی تماشاگرنماها به دلیل همان صحبت منصوریان به وی فحاشی کردند، خوب که به تماتشاگران توجه کردم، دیدم که این فحاشی توسط لیدرهای استقلال اهواز رهبری نمی‌شود.
 
واکنش مسئولان استقلال اهواز به این اتفاق، در نوع خود جالب بود، آنها منصوریان را در این اتفاق بی تقصیر نمی‌دانند و معتقدند که وی باید پیش از شروع بازی از هواداران عذرخواهی می کرد.
 
سلطانی سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز در این باره به خبرنگار ما گفت:پس از آن صحبت منصوریان، اخباری مبنی بر عذرخواهی وی نشنیدیم، علاوه بر این وی باید پیش ای بازی، از هواداران ما عذرخواهی می کرد.
 
وی افزود:سیاوش بختیاری زاده و ابراهیم تهامی سرمربی و مربی تیم استقلال اهواز، سعی کردند که هوادارانی را که فحاشی می کردند را آرام کنند، آنها هم پس از صحبت های این دو دیگر توهینی نکردند.
 
سرپرست تیم استقلال اهواز در ادامه گفت:باشگاه استقلال اهواز، این توهین ها را نکوهش می کند و به هیچ وجه از این شعارها حمایت نمی‌کند.
 
امیدواریم در آینده دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، منصوریان ، فحاشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.