سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی پرگل فرانکفورت در حضور 90 دقیقه ای حاج صفی

تیم فوتبال FSV فرانکفورت در حضور 90 دقیقه ای حاج صفی با نتیجه 3 بر یک از سد سن پائولی گذشت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار 2 تیم  اف سی وی فرانکفورت و سنت پائولی در چارچوب هفته بیست و دوم بوندس لیگای دو از ساعت 21 آغاز شد و در پایان  فرانکفورتی‌ها موفق شدند با نتیجه 3 بر یک از سد میزبان خود بگذرند.
شاگردان اورال که در این بازی مهمان بودند ، خیلی خوب موفق شدند بازی را کنترل کنند و در پایان 90 دقیقه پیروز از میدان خارج شوند.
پس از شروع بازی و در ابتدا این تیم میزبان بود که توانست دروازه حریفش را باز کند، سنت پائولی در دقیقه 10 اولین گل بازی و تنها گل خود را به ثمر رساند تا از این به بعد بازی  در دست تیم مهمان باشد،یک  دقیقه پس‌ازاین گل، فرانکفورتی‌ها موفق شدند بازی را به‌تساوی بکشانند و پس‌ازآن با گل دقیقه 32 نیمه اول را به‌عنوان تیم پبروز  به اتمام رسانند.
 در نیمه دوم نیز بازهم این تیم فرانکفورت بود که توانست به گل برسد، آن‌ها با فشار حملات خود باعث اشتباه مدافع حریف شدند تا در دقیقه 53 به‌اشتباه دروازه خود را باز کند و درنهایت حاج صفی به همراه یارانش تا پایان همین نتیجه حفظ کردند و سه امتیاز مهم را از تیم چهارم جدول به دست آوردند.
فرانکفورت با این پیروزی توانست 26 امتیازی شود و بالاتر از تیم دوسلدورف در رده چهاردهم جدول رده بندی بوندس لیگای دو قرار بگیرد و سنت پائولی نیز  با این شکست یک پله سقوط کرد و با همان 36 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت.


انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.