یک جادوگر خالق آخرین پیروزی آقا معلم برابر سپاهان

در آخرین پیروزی مجید جلالی برابر سپاهان اصفهان یک جادوگر نقش اصلی را ایفا کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا در حالی امروز شاگردان خود مقابل سپاهان اصفهان را هدایت می کند که از آخرین باری که این سرمربی توانسته برابر زردپوشان دیار نصف جهان موفق عمل کرده و بردی را به دست آورد 916 روز می گذرد.

20 مرداد 1392 و از هفته چهارم لیگ برتر سیزدهم شاگردان مجید جلالی در تراکتورسازی مهمان سپاهان بودند که در پایان با پنالتی علی کریمی جادوگر فوتبال آسیا در دقیقه 70 سه امتیاز را به دست آوردند.این آخرین برد دوران مربی گری آقا معلم برابر سپاهان بود.

در دیدار برگشت 2 تیم در همان رقابت ها سپاهان با 2 گل مهدی شریفی و امید ابراهیمی در برابر تک گل کریم انصاری فرد تراکتور میزبان را شکست داد.همین باخت پایه های مربی گری جلالی در تراکتورسازی را متزلزل کرد و منجر به استعفای وی شد.هر چند مدیران وقت این تیم با آن استعفا موافقت نکردند اما تنها 2 هفته پس از این استعفا حکم اخراج مجید کامپیوتر را صادر کردند.

جلالی در لیگ چهاردهم با سایپا برابر سپاهان قرار گرفت.بازی رفت 2تیم در هفته پایانی نیم فصل نخست با گلزنی میلاد میداودی و مجتبی رمضانی برای سایپا و ژواهیر سوکای و عبدالله کرمی برای سپاهان 2.2 مساوی به پایان رسید.

25 اردیبهشت 1394 و در دیدار برگشت سپاهان و سایپا نیز ،نارنجی پوشان آن زمان البرزی فوتبال ایران با شکست 2.0 خود تحت هدایت جلالی منجر به ثبت یکی از شیرین ترین قهرمانی های زردپوشان در لیگ برتر شدند.2 گل مهدی شریفی سبب شد تا در روز تساوی 3.3 تراژیک تراکتورسازی.نفت شاگردان حسین فرکی پنجمین قهرمانی خود در لیگ برتر را به دست آورند.

آخرین تقابل جلالی با سپاهان به دیدار رفت لیگ جاری برمی گردد و جالب این جا است که این بازی نیز با حاشیه خاصی همراه شد.احسان حاج صفی با زدن 2 گل سپاهان پیروزی 2.0 این تیم را برابر خودروسازان رقم زد و بلافاصله چمدان های خود را برای سفر به آلمان و بازی برای اف اس وی فرانکفورت بست.

حال باید ساعاتی منتظر ماند و دید که آیا جلالی می تواند طلسم خود برابر سپاهان را شکسته و مانع از این شود که روند پیروز نشدنش برابر حریف اصفهانی به بیش از 1000 روز برسد یا خیر؟


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار